Kamma 2017 - opprykksåret (versjon 2.0)

Spillere, kamper, overganger etc.
GSP
Posts: 763
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 50 times
Been thanked: 48 times
Contact:

Re: Kamma 2017 - opprykksåret (versjon 2.0)

Post by GSP »

Skal ikke se bortifra at han kommer til å spille en del ute på høyresida, med Truls på overlapp rundt. Er ihvertfall en kombinasjon jeg fint kan seg for meg :)


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Kamma 2017 - opprykksåret (versjon 2.0)

Post by rusk »

GSP wrote:Skal ikke se bortifra at han kommer til å spille en del ute på høyresida, med Truls på overlapp rundt. Er ihvertfall en kombinasjon jeg fint kan seg for meg :)
Hvilken formasjon startet de i i dag? Hva tror vi om formasjon med en skadefri stall? Lukter det 4-4-1-1 med Solli Rønning og Beugre på topp og PVM i en kantrolle?


BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: Kamma 2017 - opprykksåret (versjon 2.0)

Post by BVegard »

rusk wrote:
GSP wrote:Skal ikke se bortifra at han kommer til å spille en del ute på høyresida, med Truls på overlapp rundt. Er ihvertfall en kombinasjon jeg fint kan seg for meg :)
Hvilken formasjon startet de i i dag? Hva tror vi om formasjon med en skadefri stall? Lukter det 4-4-1-1 med Solli Rønning og Beugre på topp og PVM i en kantrolle?
Du er inne på noe der. Hadde i utgangspunktet sett for meg PVM mer sentralt i banen, alternativt på venstre siden. Regner med KK har kontroll på det her, og så lenge ting funker så skal ikke jeg klage på noe som helst :D


GSP
Posts: 763
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 50 times
Been thanked: 48 times
Contact:

Re: Kamma 2017 - opprykksåret (versjon 2.0)

Post by GSP »

Var ihvertfall noe som lignet på 4-4-1-1 i dag rusk. Men, Gjøvik-Lyn var svake, så særlig i 1. omgang var det nesten vanskelig å si hvilken formasjon Kamma spilte i til og med, tror bortelaget hadde to pasninger på rad på HamKams banehalvdel max fire ganger.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
bim
Posts: 94
Joined: Wed May 04, 2016 9:51 pm

Re: Kamma 2017 - opprykksåret (versjon 2.0)

Post by bim »

GSP wrote:Til tross for hva bim tror :mrgreen:
Så hva er det du mener jeg tror egentlig? Det jeg har skrevet, er at jeg litt skeptisk til at Nordlie og Aasand skal være førstevalget i en stall som skal rykke opp til 1. divisjon. Og mener det kanskje burde vurderes å hente inn en høyrefotet kantspiller til. PVM er venstrebent. Jeg skrev også at jeg ikke har sett han i de kampene han fikk mest skryt, men at jeg ikke ble overbevist i de få kampene jeg så han spille i fjor. Jeg var også dønn ærlig og skrev at han for meg fremstår litt liten og puslete, men akkurat her er det mulig jeg tar feil. Tror også jeg skrev at det mulig han er en litt bedre spiller enn hva jeg tror. At jeg tror han faller i gjennom var dine ord.

Det føles litt som jeg banner i kirka her inne bare jeg ytrer meg litt skeptisk til juniorene. Det er færre lag, tøffere avdeling og vanskeligere å rykke opp i år enn det var i 2010. Så jeg har ikke så veldig lyst til å se at et mulig opprykk skal gå på bekostning av at det gis for mye tillit til juniorene i stallen.


Her er Kamma fra Hamar! Astro Turf heter det.
GSP
Posts: 763
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 50 times
Been thanked: 48 times
Contact:

Re: Kamma 2017 - opprykksåret (versjon 2.0)

Post by GSP »

Du tror ikke Nordli er god nok, jeg tror det. Er ikke verre enn det :)


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
levken
Posts: 55
Joined: Tue Oct 25, 2016 12:19 pm
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Re: Kamma 2017 - opprykksåret (versjon 2.0)

Post by levken »

For øvrig veldig bra med publikum på Løten på lørdag! HA sier ca. 210 og det kan godt stemme. Vet ikke hvor mange av dem som var lokale, men det tyder på litt interesse. Kanskje god PR-strategi å ha treningskamper litt rundt omkring på Hedmarken så folk får en lavterskel-mulighet til å "gjenoppdage" Kamma?


GSP
Posts: 763
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 50 times
Been thanked: 48 times
Contact:

Re: Kamma 2017 - opprykksåret (versjon 2.0)

Post by GSP »

Enig i den levken! Litt tilfeldigheter som ligger bak akkurat nå, problemer på Børstad, men uansett positivt å vise seg frem. Til sammenligning hadde Elverum under 150 tilskuere tilsammen på 2 kamper i helga. Og der skal det liksom være opprykkstemning ;)


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1669
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 91 times
Been thanked: 126 times
Contact:

Re: Kamma 2017 - opprykksåret (versjon 2.0)

Post by Quadrophenia »

GSP wrote:Enig i den levken! Litt tilfeldigheter som ligger bak akkurat nå, problemer på Børstad, men uansett positivt å vise seg frem. Til sammenligning hadde Elverum under 150 tilskuere tilsammen på 2 kamper i helga. Og der skal det liksom være opprykkstemning ;)
Elverum kunne vært 5 år i Obos og vi 5 år i 2.div uten at de hadde hatt høyere snitt enn oss. Forøvrig må det nevnes at Vinger hadde kun 600 mer i snitt enn oss i fjor. Og det med kjemping i toppen med påfølgende kvalikk og cupfinale. Får satse på at vi slår de i tilskuersnitt i år. Forøvrig en god idé lekven. Husker vi spilte på HIAS i Ottestad i 2010 og da var det masse folk som ikke nødvendigvis tar turen til Børstad.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 763
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 50 times
Been thanked: 48 times
Contact:

Re: Kamma 2017 - opprykksåret (versjon 2.0)

Post by GSP »

Quadrophenia wrote:
GSP wrote:Enig i den levken! Litt tilfeldigheter som ligger bak akkurat nå, problemer på Børstad, men uansett positivt å vise seg frem. Til sammenligning hadde Elverum under 150 tilskuere tilsammen på 2 kamper i helga. Og der skal det liksom være opprykkstemning ;)
Elverum kunne vært 5 år i Obos og vi 5 år i 2.div uten at de hadde hatt høyere snitt enn oss. Forøvrig må det nevnes at Vinger hadde kun 600 mer i snitt enn oss i fjor. Og det med kjemping i toppen med påfølgende kvalikk og cupfinale. Får satse på at vi slår de i tilskuersnitt i år. Forøvrig en god idé lekven. Husker vi spilte på HIAS i Ottestad i 2010 og da var det masse folk som ikke nødvendigvis tar turen til Børstad.
Irriterer meg over at Elverum skal spille 1. divisjon forøvrig, det er virkelig ikke en fotballby! Burde vært pælma ut på generelt grunnlag! :evil:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply