Kjelsås - Ham-Kam
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 106 times
- Been thanked: 136 times
Kjelsås - Ham-Kam
Kjelsås borte i morra. Samlingssted i Oslo er Sandaker café. Det her bør bli 3 poeng. Eller?
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Re: Kjelsås - Ham-Kam
Enig! Til nå har vi møtt 3 lag som var/er forventet å havne på øvre halvdel, samt hatt et lokalderby. Dette er første kamp hvor vi er gedigne favoritter. Nå handler det om at gutta må finne den rette innstillinga og ta på arbeidsklærne. Vi SKAL være bedre enn Kjelsås!
Svak kamp. Direkte heldig som får med oss et poeng fra det her. Spesielt Beugre har en særdeles svak kamp.
Han var bra mot Asker, men etter det har han vært helt usynlig.
Jeg fatter ikke hvorfor Knappen venter så lenge med å gjøre bytter når det ikke fungerer. Har vi så dårlig benk i år?
Er klar over at det er stor forskjell på 2.div og 4.div, men denne Blaka har vel fortjent og få et innhopp eller to med sitt scoringsnitt for B-laget i år...
Noen drittmatcher er det nødt til å bli i løpet av året, og dette var en av dem, for dette var ikke patent. Upresist og litt tungt og treigt.
Skal man trekke frem noe positivt, så må det være at jarosinski var tilnærmet plettfri i dag og det var han også mot Grorud. Det er nydelig å ha en å så trygg keeper og noen av redningene han drar frem er elleville. Nå har han holdt nullen i over 4,5 kamp. Gleder meg også til å få på plass Cordero til neste kamp.
Mye å ta tak i for Knappen etter denne kampen, men tabelltoppen har vi fortsatt!
Skal man trekke frem noe positivt, så må det være at jarosinski var tilnærmet plettfri i dag og det var han også mot Grorud. Det er nydelig å ha en å så trygg keeper og noen av redningene han drar frem er elleville. Nå har han holdt nullen i over 4,5 kamp. Gleder meg også til å få på plass Cordero til neste kamp.
Mye å ta tak i for Knappen etter denne kampen, men tabelltoppen har vi fortsatt!
-
- Site Admin
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 18 times
Ekkelt å måtte si at vi kommer fra Grefsen stadion med et heldig poeng. Dette var nesten et ran. Vi blir veldig ensporet i angrepsfase synes jeg. Veldig mye langballer. Tror han ene midstopperen på Kjelsås tapte bare en hodeduell på langt oppspill. Kom til endel innlegg fra kant, men det var samme historien der stort sett. Når det begynte å nærme seg full tid så det nesten ut som om laget heller ville høre fløyta enn å se ballen i mål. Det ble veldig omstendelig. Midtskogen går igjen foran på innsats.