LSK hjemme

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

LSK hjemme

Post by Quadrophenia »

Billetter til bandefeltet mot LSK? Se her:
https://www.facebook.com/53631252642354 ... 066702659/

Eller send meg en melding her inne.

Spennende kamp forøvrig. Pedersen tilbake fra karantene. Er nok heltent til denne kampen.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: LSK hjemme

Post by Primus »

Her møter vi det eneste laget i ligaen som er i bedre form enn oss, og etter min mening det beste laget i ligaen. De kommer til å havne over Tromsø i eliteserien neste år, det kan jeg vedde mye på.

Under andre omstendigheter ville jeg spådd en klar seier til LSK, men de er i en posisjon hvor ett poeng er gull verdt, og selv om jeg tror de ikke vil legge seg bakpå så virker LSK som et lag som kan la sånne ting gå litt til hodet. Med unntak av hengekampen mot KFUM så har de snubla litt når de har hatt en matchball. Noe som kan tale i vår fordel er at deres beste spiller Kaan Kairinen er ute med karantene.

LSK er som sagt et meget godt lag, men de er svake på defensiv dødball. Matland kan bli viktig i denne, på godt og vondt. Dødballene hans kan avgjøre kampen for oss, samtidig som jeg tror LSK kommer til å angripe mye på venstresida vår.


Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: LSK hjemme

Post by Orrhanan »

Tror Reka og Pedersen er veldig gira før den kampen her. Tenk å utsette opprykket til Lsk enda én uke. Håper vi får se et heltent Kamma ihvertfall.


Cassius
Posts: 9
Joined: Sun Nov 01, 2020 4:04 am

Re: LSK hjemme

Post by Cassius »

Iflg. lagoppstilling på fotball.no starter HamKam med Marcus Pedersen på benken mot LSK. Har han skade-problemer?


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: LSK hjemme

Post by artigas »

Visstnok trøblete ankel på Pedersen. Stor omgang av taaje.


GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: LSK hjemme

Post by GSP »

God kamp i dag, litt surt at det ikke blir tre poeng, men fair nok. Forhåpentligvis vil det komme på plass avtaler for neste sesong i løpet av ikke alt for lang tid, plassen er i praksis reddet og på tide å se fremover så fort som mulig!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply