Overganger 2022
Re: Overganger 2022
Jeg er positiv til Pedersen dersom han innfinner seg med en backup-rolle, noe jeg mistenker at han ikke vil gjøre. Heller Pedersen enn Bair hva gjelder fotballferdigheter, men så er ikke jeg tilstede i garderoben, mulig Bair er viktig der, og Marcus noe kjipere.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Tromsø byr på Taaje… Antar at de fleste her hater han såpass at brua til Briskeby er fullstendig nedbrent for han?
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 106 times
- Been thanked: 134 times
Såpass pragmatisk er jeg at jeg hadde tilgitt han om han kom tilbake. Han er jo knallgod. Men nå har vi absolutt ikke behov for stopper så anser det som veldig usannsynlig.kammaguttioslo wrote: ↑Wed Jan 05, 2022 10:03 am Tromsø byr på Taaje… Antar at de fleste her hater han såpass at brua til Briskeby er fullstendig nedbrent for han?
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Lindkvist ferdig i Kamma. Har funnet seg ny klubb, men foreløpig ukjent. Da står vi per nå kun igjen med Kobe på venstresiden? Blir utrolig spennende å se hvilke kvaliteter han besitter, men man forventer vel ytterligere en signering på vingbacken etterhvert.
-
-
- Has thanked: 54 times
- Been thanked: 53 times
Jeg er ikke så pragmatisk.Quadrophenia wrote: ↑Wed Jan 05, 2022 10:30 amSåpass pragmatisk er jeg at jeg hadde tilgitt han om han kom tilbake. Han er jo knallgod. Men nå har vi absolutt ikke behov for stopper så anser det som veldig usannsynlig.kammaguttioslo wrote: ↑Wed Jan 05, 2022 10:03 am Tromsø byr på Taaje… Antar at de fleste her hater han såpass at brua til Briskeby er fullstendig nedbrent for han?
For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 106 times
- Been thanked: 134 times
Synes ikke det var så kjipt og jeg tror absolutt ikke det var pga Reka. Han fikk ikke to år som han ville visstnok. Helt ok å gi en spiller som synger på refrenget av karrieren tilbud om ett år og ei heller å bryte med lønnsprinsipper.
Lindkvist fløt veldig på å ha et høyere tempo i kroppen enn resten av ligaen. Blir ikke like unik der kommende sesong. Synes han var veldig ofte involvert i situasjoner som ble sjanser eller mål imot. Vingbackene (om vi skal spille med det da) blir trolig enda viktigere nå og da må vi gjerne ha en til som er minst på Melga sitt nivå. Kanskje Kobe er det..?
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
-
- Site Admin
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 18 times
Enig når de først har bestemt seg for en slik regel. For en klubbspiller eller en superstjerne (Michaelsen-kaliber) er det greit å ha en plan om når prinsippene kan og bør brytes, men for Lindkvist bør de ikke sprenge banken. Når det er sagt, trengs det enda en spiller inn nå for å balansere troppen, og jeg er enig med Rekdal som sa at troppen burde vokse foran denne sesongen. Tenker for øvrig kanskje at grensa for flerårskontrakter bør gå på 32 i stedet for 30, siden det er ganske få som faller i prestasjon noe særlig før rundt 32 synes jeg.Quadrophenia wrote: ↑Wed Jan 05, 2022 10:04 pm Helt ok å gi en spiller som synger på refrenget av karrieren tilbud om ett år og ei heller å bryte med lønnsprinsipper.
-
-
- Been thanked: 1 time
Har vi prøvd oss på Ekeland igjen uten at en trener er på plass? https://www.aftenbladet.no/sport/i/4700 ... millionbud