Ny trener takk

Spillere, kamper, overganger etc.
bjorninge
Posts: 14
Joined: Thu Jan 19, 2023 1:32 pm
Has thanked: 1 time

Re: Ny trener takk

Post by bjorninge »

Skal kanskje være litt forsiktig med å angrip enkeltpersoner, er ikke alt jeg vet. Men det er en del ting som tyder på at det er underliggende ting som ligger bak som en mulig trener vil komme til.


antevitaic
Posts: 90
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 23 times
Been thanked: 26 times

Re: Ny trener takk

Post by antevitaic »

Reknar med at mykje av arbeidet til styret no går ut på å formulera ei oppseiing av «dansken» …

Dei siste resultata er eit herleg tilsvar på denne tulletråden. Det gjeld å halda saman når det går trått, og å sjå litt bak resultata. Så lenge laget har struktur og form, og ein ser at spelarane drar i same retning, vil resultata koma.


SpellSpar
Posts: 104
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 33 times
Been thanked: 19 times

Re: Ny trener takk

Post by SpellSpar »

Ja, denne fortjener jo et mer edruelig svar og her kommer det:
Etter min mening er det rimelig klart at nå bygger vi klubb for å kunne stå godt i det over et lengre løp. Det bør også innebære at vi ikke tenker så kortsiktig at vi sparker en trener som har vist at han klarer å få til ting og få mye ut av spillerne flere ganger tidligere. Særlig etter en tung start som man visste på forhånd, gitt kampoppsettet.

Når Rekdal nevnes, ja, det mener jeg er idiotisk å dra opp med tanke på historikken. Jeg noterer for øvrig at på dine 9 innlegg har 5 av de handlet om å sparke treneren i 3 forskjellige omganger. Du kan fint mene det, men bør kanskje klare å se litt tilbake i tid.

De spillerne jeg har pratet med har sagt at de har 100% trua på prosjektet til Michelsen.

Og dette er uavhengig av de 2 siste kampene.


Post Reply