Overganger 2024

Spillere, kamper, overganger etc.
GSP
Posts: 787
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 52 times
Been thanked: 52 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by GSP »

Han gjorde seg ikke bort på de treningene jeg så i vinter i hvert fall, og har stort sett spilt det meste for Ullern i år. Kan fint være aktuell han.

Jeg har en litt klassisk "helt usannsynlig"-variant også jeg da, som jeg håper litt på, og det er tidligere Kamma-junior Henrik Holtet Thorkildsen som nå er i Eidsvold Turn. Plassen er sikra for Eidsvold, forsøke seg på en "frekk en" med lån ut sesongen. Thorkildsen får trent med A-laget til Kamma, vil stort sett spille 3. div (som jo blir et nivå ned, men som kan kompenseres med treningshverdagen kanskje?), Eidsvold kan spare noen kroner og vi får sett hvilket nivå han faktisk har inne nå. Så vidt jeg vet har det vært både 1. div- og Eliteserieklubber og sett på han, så må jo ha gjort noe som tiltrekker seg interesse. Ut i fra hva jeg har sett er han av de bedre i 2. div, sammen med Christopher Notoane.

Så er jo ikke jeg akkurat ukjent med å være "glad" i tidligere Kamma-juniorer da :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Gary Fuckface
Posts: 28
Joined: Mon Aug 07, 2023 2:31 pm
Been thanked: 1 time

Re: Overganger 2024

Post by Gary Fuckface »

Både Udnæs og særlig Thorkildsen hadde vært spennende å få inn. Et lån med opsjon høres ut som en god løsning. Spilleren som kommer inn må jo regne med å være et 5-valg ut sesongen og kan risikere å bli et sjettevalg neste år når Opsahl er tilbake.

Etter kampen i går synes jeg også at der er et stort behov for en midtbanespiller som kan krige og vinne dueller. Det var skremmende å se hvor borte midtbanen vår ble i andre omgang.
Jeg synes det er synd at vi ikke gikk for Kurd Rønning.

Ser også at Sarpsborg har hentet Nikolai Skuseth som var på prøvespill hos oss i fjor, og at Fredrikstad har hentet talentet Tojus Engebakken fra Raufoss. Er dette spillere vi burde ha prøvd å hentet?

Det blir spennende å se om det kommer noen nye inn i løpet av dagen.


LaFlame
Posts: 59
Joined: Mon Dec 20, 2021 2:24 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 13 times

Re: Overganger 2024

Post by LaFlame »

Markus Johnsgård på veg til Kamma. Kan spille spiss, indreløper og sidespiss. Gode offensive kvaliteter!

Udahl kan gå hvis det riktige budet kommer, noe jeg støtter da Kamma ikke er i en posisjon til å ha en spiller de betalte noen millioner for på benken.


camaradas
Posts: 49
Joined: Sat Feb 04, 2023 1:27 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2024

Post by camaradas »

Jeg håpte sterkt på Johnsgaard før han gikk til Tromsø så er positiv!

Udahl passer dårlig til kamma. Tenker vi enten bør ha en tankspiss som er god feilvendt eller en som kan gjøre ting på egenhånd som Ofkir.


GSP
Posts: 787
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 52 times
Been thanked: 52 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by GSP »

Filip Oprea, som jeg har nevnt tidligere i tråden her, går til Tromsø etter sesongen. Vært veldig god de kampene jeg har sett med Kjelsås (som er tre tror jeg). Totalpakka på overgangen skal være på mellom 1,5 og 2 millioner visstnok, noe som jeg selv om jeg liker spilleren, syns er en ganske drøy sum for en spiller som tross alt spilte for Gjelleråsen i fjor. Hvis Kamma skulle brukt såpass med penger på en 18-åring ville vi nok måtte vært 100% sikre på at han kom til å gå rett inn på laget.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply