1.runde NM. Eidsvold Turn - Hamkam

Spillere, kamper, overganger etc.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: 1.runde NM. Eidsvold Turn - Hamkam

Post by Quadrophenia »

Noen som er tilbake fra skader? Håper på Blaka.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: 1.runde NM. Eidsvold Turn - Hamkam

Post by anonymous1918 »

Håper på dette laget (4-2-3-1): Holst - Hagen, Yabre, Ndungu, Rise - Frankmo, Semou - Nordli, Dahle, Leliuga - Mbamba

Viktig å ikke stille for ungt og nytt også, for Eidsvold Turn er ikke noe dårlig lag. Er ikke så langt mellom et topplag i 3.div og 2.div.


Holmen
Posts: 6
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:53 pm

Re: 1.runde NM. Eidsvold Turn - Hamkam

Post by Holmen »

For en begredelig kamp Leiluga har hatt, så tar han den straffen i tillegg. Helt patetisk


GSP
Posts: 757
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: 1.runde NM. Eidsvold Turn - Hamkam

Post by GSP »

Faen, nå er jeg rett og slett skikkelig forbanna! Jeg gidder ikke på å prøve på skrive noe fornuftig eller positivt engang. Syns nesten ikke jeg ser en eneste spiller som har skjønt at fotball er et LAGspill. Alle prøver å gjøre alt på egenhånd. Mest forbanna er jeg akkurat nå på trener/trenerteam. Hva i hælvete er det som tilsier at Rytis Leliuga ikke skulle vært tatt av etter 50 minutter? At Rønning blir tatt av antar jeg handler om at formen ikke er så han holder lenger, så den skal jeg ikke si noe på, men at Leliuga spiller hele kampen OG tar straffe, helt utrolig! Jeg er sint nå! For tre uker siden, etter kampen mot Raufoss, satt jeg med en skikkelig god følelse. Kanskje vi skal klare å skape den entusiasmen i byen, kanskje skal vi endelig få en god start på sesongen. Ikke faen var visst svaret.

PS: den som har lest mine innlegg oppigjennom vet at det virkelig ikke skjer ofte at jeg går så hardt løs på spillere og trenere i egen klubb. Men, etter dagens kamp syns jeg det er fortjent, enkelt og greit!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Maggot
Posts: 7
Joined: Sun Feb 07, 2016 7:54 pm

Re: 1.runde NM. Eidsvold Turn - Hamkam

Post by Maggot »

Tapet var ikke ufortjent heller.
Det er skremmende enkelt å komme til målsjanser mot Hamkam om dagen.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: 1.runde NM. Eidsvold Turn - Hamkam

Post by rusk »

Kjente egentlig ikke den store sorgen over å ryke i cupen, men blir jo litt betenkt av å lese det GSP skriver. Som du selv er inne på, så er du ikke den som oftest fyrer løs mot lag/trener.

Jeg er fortsatt ganske negativ til hva Bergersen har fått til den tida han har vært her, og håper laget snart kan bevise at det er litt progresjon. Man har kanskje spillere med høyere ferdigheter i år, men om lager ikke henger sammen, så hjelper det lite.

Men cupen er det minst viktige i år, og med et par seiere på rad nå, så er det glemt.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: 1.runde NM. Eidsvold Turn - Hamkam

Post by Quadrophenia »

Spillerbørs:

Holst 5
Jevne Hagen 2
Yabre 2
Rise 3
Ndungu 1
M.Hagen 3
Semou 4
Dahle 2
Lehne Olsen 1
Sollie Rønning 3
Leliuga 0

Kenta: 1


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: 1.runde NM. Eidsvold Turn - Hamkam

Post by anonymous1918 »

Ganske enig med deg, Quadrophenia. Franck Semou var banens minst dårlige, akkurat som mot Nybergsund. Den eneste spilleren som jobbet i samtlige 90 minutter. Med årets stall og slik skadesituasjonen er, så er det vel like greit vi vi akkurat i år slipper disse midtukekampene. Det er ingen trøst, men tror det er bra for seriespillet at vi kun har en ting å konsentrere oss om. Selv om jeg forleden drømte om en hjemmekamp mot VIF og 4-5000 på tribunen...

Vinner vi mot Nardo i helga står vi med 4 poeng på de to første kampene og i verste fall 2 poeng opp til 1.plass med 24 serierunder igjen. Så velger å ikke se mørkt på det enda. 2 dager til en ny mulighet!


User avatar
mr.fixit
Posts: 35
Joined: Tue Jan 26, 2016 3:33 pm
Location: Hamar
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: 1.runde NM. Eidsvold Turn - Hamkam

Post by mr.fixit »

Syns det er skremmende hvor "flatt" det ser ut til at det er der ute. Kommunikasjon, upbacking, kjeft. Emil Holst og Marius Hagen viser ihvertfall litt kroppspråk der ute... Flatt og tafatt over hele jævla linja, inkludert benken.


Post Reply