HamKam - Nybergsund - seriestart

Spillere, kamper, overganger etc.
Holmen
Posts: 6
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:53 pm

Re: HamKam - Nybergsund - seriestart

Post by Holmen »

Tror dessverre vi som vanlig starter sesongen dårlig. Pessimisten i meg sier 0-1, med estlenderen Saag som målscorer. Men håper jeg tar feil..


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: HamKam - Nybergsund - seriestart

Post by Quadrophenia »

H-A tipper dette laget: (4-2-3-1): Emil Holst – Truls Jevne Hagen, Marius Bratberg Lund, François Yabré, John Anders Rise – Franck Semou, Henrik Lehne Olsen – Rytis Leliuga, Ivar Sollie Rønning, Emil Dahle – Marius Hagen.

http://www.h-a.no/sport/ham-kam/hagen-p ... 4KhQ1.dpuf

Hvis jeg også skal være litt skeptisk må jeg si at det er litt lite defensiv kraft med Dahle og Leliuga på ving, men tror uansett vi vinner. Har vel Ndungu, Mbamba og Nordli på benken ihvertfall som alle kan komme inn og gjøre en god innsats.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: HamKam - Nybergsund - seriestart

Post by Heis »

Vi gir bort to poeng på overtid. Skal dette bli kjenningsmelodien i år igjen?

Tydeligvis en bra kamp av Rønning. Bra at han kommer igang med scoringene.


Surve
Posts: 13
Joined: Tue Jan 26, 2016 1:31 pm

Re: HamKam - Nybergsund - seriestart

Post by Surve »

Og så ryker vi mot Nardo og blir hengende etter allerede etter andre serierunde. FAEN!!!


Merckx
Posts: 4
Joined: Sat Jan 23, 2016 12:04 pm

Re: HamKam - Nybergsund - seriestart

Post by Merckx »

Kampen sett under ett så er det ett rettferdig resultat. En heldig redusering av sundet, men utligninga ligger på Holst og ingen andre. Tror dessverre keeperplassen kan bli det som feller oss i år. Hamkam triller greit rundt med sundet når dem tørr å flytte folk opp og spille sitt eget spil, men bortelaget slipper altfor lett til når kamma legger seg bakpå i andre....Mendy og Saag fikk jo omtrent gå uforstyrra til tider.
Det positive i kampen er at vi fortsetter å score mål, selv uten spissene våre.Laget virker solid både defensivt og offensivt i første.
Alt i alt, en grei kamp mot ett lag som mest sannsynlig kommer til å være med og kjempe om opprykket. Har trua på detta laget når nervøsiteten og rusket som følger med en serieåpning har lagt seg.


Thomas92
Posts: 14
Joined: Mon Apr 04, 2016 4:10 pm

Re: HamKam - Nybergsund - seriestart

Post by Thomas92 »

Heis wrote:Vi gir bort to poeng på overtid. Skal dette bli kjenningsmelodien i år igjen?

Tydeligvis en bra kamp av Rønning. Bra at han kommer igang med scoringene.
Helt klart en god kamp av Rønning. Det store spørsmålet er hvorfor i all verden Bergersen velger å bytte ut den klart beste hodespilleren vår i sluttminuttene.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: HamKam - Nybergsund - seriestart

Post by rusk »

Løfterik førsteomgang. På tross av at man slipper til noen sjanser og et drittmål i mot, så synes jeg det er en veldig bra omgang. Laget så ut som en opprykkskandidat.

Det som skjer i andreomgang, og da spesielt siste halvtimen er så begredelig at det grenser til det ufattelige. Jeg er ekstremt kritisk til coachingen til Bergersen i den situasjonen. Han har null respons til at man gang på gang opplever det samme mot slutten av matchene. Fiks det!! Faen asså.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: HamKam - Nybergsund - seriestart

Post by rusk »

Thomas92 wrote:
Heis wrote:Vi gir bort to poeng på overtid. Skal dette bli kjenningsmelodien i år igjen?

Tydeligvis en bra kamp av Rønning. Bra at han kommer igang med scoringene.
Helt klart en god kamp av Rønning. Det store spørsmålet er hvorfor i all verden Bergersen velger å bytte ut den klart beste hodespilleren vår i sluttminuttene.
Er Dahle den klart beste hodespilleren vår?


Thomas92
Posts: 14
Joined: Mon Apr 04, 2016 4:10 pm

Re: HamKam - Nybergsund - seriestart

Post by Thomas92 »

rusk wrote:
Thomas92 wrote:
Heis wrote:Vi gir bort to poeng på overtid. Skal dette bli kjenningsmelodien i år igjen?

Tydeligvis en bra kamp av Rønning. Bra at han kommer igang med scoringene.
Helt klart en god kamp av Rønning. Det store spørsmålet er hvorfor i all verden Bergersen velger å bytte ut den klart beste hodespilleren vår i sluttminuttene.
Er Dahle den klart beste hodespilleren vår?
Beklager, jeg mente Rønning gikk av for Mbamba :?


kimpi
Posts: 42
Joined: Fri Jan 29, 2016 8:14 pm
Been thanked: 1 time

Re: HamKam - Nybergsund - seriestart

Post by kimpi »

rusk wrote:Løfterik førsteomgang. På tross av at man slipper til noen sjanser og et drittmål i mot, så synes jeg det er en veldig bra omgang. Laget så ut som en opprykkskandidat.

Det som skjer i andreomgang, og da spesielt siste halvtimen er så begredelig at det grenser til det ufattelige. Jeg er ekstremt kritisk til coachingen til Bergersen i den situasjonen. Han har null respons til at man gang på gang opplever det samme mot slutten av matchene. Fiks det!! Faen asså.
Spot on.
Vi kjører dem og kunne fort satt ett til i første omgang. Så har sundet fått red bull i pausen mens vi har tatt en høneblund. Og da blir jeg skremt, når vi blir kjørt sånn så skjer det INGENTING på benken?! Sånn sett heldig at omgangen fikk satt seg og at det ikke ble 2 2 tidligere. Da hadde vi tapt. Misliker sterkt å ta av kampens nest beste, dahle, og drøye inn fra 85 min. 3-1 er bedre enn 2-2..skogen hadde også en periode han tok av dahle på tampen og så forandret kampen seg. Ikke at det var det som felte oss i dag, men man sparer ikke dahle på 2-1

Synes forøvrig ikke vi hadde noe plan i spillet i 2 omgang. Ingen plan.

Begredelig fotballdag


Post Reply