HamKam - Stjørdals-Blink

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

HamKam - Stjørdals-Blink

Post by rusk »

Kamp igjen. Den første etter Bergersens exit. Blink har nok fått en bra selvtillitsboost etter å ha slått ut Molde av cupen, men nok om de :D Det store spørsmålet er hvilke endringer vi ser i Kamma. Naturlig nok er det ikke å forvente at det skal være noen radikale endringer, men forventer et lag med litt mer balltempo, litt mer entusiasme og litt mer bestemthet. Om det ser like dødt ut som i de tidligere matchene, så blir jeg skremt.

En del skade/sykdomstrøbbel så vidt jeg kan forstå. Det mest kritiske er Dahle og Holst. Håper begge er klare til i morra. Hadde jo heller jo ikke gjort noe om vi hadde Jagne klar til å starte.

Veldig spent på morgendagen. 4 serierunder på rad som har vært fra godkjent minus og nedover. Vi trenger desperat en opptur nå. Er også spent på hvor mye folk som møter opp i morgen. Ser for meg det blir god plass...


Thomas92
Posts: 14
Joined: Mon Apr 04, 2016 4:10 pm

Re: HamKam - Stjørdals-Blink

Post by Thomas92 »

Spent på Ødegård som spiller fra start, om han er preget etter forrige svake kamp. Bratberg Lund har vært småsyk denne uka, så han burde etter min mening spilt om han hadde vært frisk.

Tipper HamKam slår tilbake og vinner 3-0


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 85 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: HamKam - Stjørdals-Blink

Post by Quadrophenia »

Deilig kamp, men møter et svakt Blink. Det bor mye i det laget her og nå tror jeg det kommer til å synes fremover.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Opprykk
Posts: 20
Joined: Mon Mar 28, 2016 8:08 pm

Re: HamKam - Stjørdals-Blink

Post by Opprykk »

Ja, slik det ser ut nå, så kan gjerne Twiddy lede laget en stund han. Men det så jo ut som at Blink hadde vært på fylla konstant siden cup-bragden. Makan til overkjøring er sjelden kost på Briskeby om dagen, håper det ikke bare var et blaff!


User avatar
mr.fixit
Posts: 35
Joined: Tue Jan 26, 2016 3:33 pm
Location: Hamar
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: HamKam - Stjørdals-Blink

Post by mr.fixit »

Solid gjennomført første 45. Til tider trykker vi på over lenger perioder. Lenge siden vi har gjort det! Men den siste halvtimen var jaggu meg lang. Null bevegelse uten ball, og vi blir spilt lave. Mentale som kicker inn fordi vi leder 4-0? Eller er dem slitne? Dårlig trent?


Post Reply