Brumunddal - HamKam

Spillere, kamper, overganger etc.
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Brumunddal - HamKam

Post by anonymous1918 »

Dager igjen til lokaloppgjør. Opptakten til kampen startet allerede da Kenta dro og vår lokalavis HA har ertet på seg illsinte brumunddøler som mener at avisa fikset overgangen. Ikke ble det bedre da HamKam signerte Knappen i går kveld.

Det kommer til å bli tidvis opphetet stemning på Sveum denne søndagen! Akkurat slik vi liker det!

Chris og gutta må regne med at Dala-spillerne kommer til å gi 110% etter de siste dagers hendelser, så de må være 'på' i 90 minutter.

Hvem bør starte?


GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Brumunddal - HamKam

Post by GSP »

Bør ikke gjøre for store forandringer. Mbamba nærmer seg vel matchform, ellers er det vel Bratberg Lund vs Ødegård og Rise vs Skovgaard Ndungu som er de som kjemper om plassene. Viktig å oppmuntre alt vi kjenner av Hamar-folk og Kamma-supportere, kampen på søndag kan bli årets match!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Brumunddal - HamKam

Post by Quadrophenia »

Mye skader.

http://www.h-a.no/sport/ham-kam/semou-t ... e-mot-dala

Føler Lehne Olsen kan gjøre en grei jobb på midten. Litt verre med Rønning, men da blir det kanskje Blaka og Jagne på topp da. Jeg har trua ihvertfall! Tipper 2-0 til Kamma. Mål av Jagne og Dahle.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Brumunddal - HamKam

Post by Corrales »

Denne Dala-gjengen kommer til å legge ned en syk innsats etter den siste tidens rabalder. Skeptisk til mentaliteten til årets Kammalag, dessverre. Det hjelper heller ikke hvis man skulle mangle spillere som Semou og Rønning. Kamptips: 2-0 Brumunddal.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Brumunddal - HamKam

Post by Quadrophenia »

Det var da svært så pessimistisk. Får Kamma kjørt det tempoet de gjorde i store deler av kampene mot Blink og Molde og klarer å være kompakte bakover tror jeg det her går. Dala er svake selvom de har forsvart seg til endel poeng i år.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Brumunddal - HamKam

Post by GSP »

Så ingen av HamKam-spillerne har en "naturlig klubbfølelse"? Hva pokker mener RSH med det egentlig? Tror'n ikke at det ligger i ryggmargen på Rise og Hagen etter 10 år på Briskeby? Har'n ikke sett hvor forbanna Emil Holst blir hvis noen sluntrer unna på trening? Marius Bratberg Lund, som selv om han ser ut til å ha etablert seg i A-troppen er tilstede på hjemmekampene til både 2.laget og interkretslaget? Eller Marius Hagen, som har fulgt Banden i mange år, og som tok kontakt halvannet år FØR han skrev under for å høre hvordan situasjonen i klubben var og hvordan jeg som supporter så på fremtida? Må man være født på Disen eller Nedre Briskeby for å kunne blø grønt og hvitt? I så tilfelle er jeg fucked...

http://www.h-a.no/debatt/fotball------- ... --faenskap


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
mr.fixit
Posts: 35
Joined: Tue Jan 26, 2016 3:33 pm
Location: Hamar
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Brumunddal - HamKam

Post by mr.fixit »

Nå vet ikke jeg om Steen Hansen er født i Liverpool, har slekt derifra eller hva som er greia hans... Men hvis han kan få "følelser" og knuser et ølglass med innhold nede i kjellerstua si på Ridabu på grunn av at engelsk lag, så tror jeg ikke feks Rise/Hagen er veldig langt unna en "naturlig klubbfølelse" for Kamma heller...


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Brumunddal - HamKam

Post by rusk »

Var vel en helt typisk RSH-kronikk. Handler en god del om han selv og så er det litt annet fjas som han har rasket sammen for å forsøke å skape litt temperatur. Dette er noe av det dummeste han har skrevet så langt synes jeg, og det sier ikke så rent lite.....


saeth
Posts: 14
Joined: Sat Jan 23, 2016 11:46 am

Re: Brumunddal - HamKam

Post by saeth »

Laget:
Holst - T.Hagen, Yabre , Ødegård, Ndungu - Semou, M.Hagen - Leliuga, Sollie Rønning, Dahle - Jagne

Ødegård inn for Bratberg Lund og Rytis inn for Nico siden sist. Regner med at Dala kommer ut i hundre og helvete, så her bør gutta være påskrudd fra start.


GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Brumunddal - HamKam

Post by GSP »

Deilig! Rett og slett JÆVLIG DEILIG! :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply