OBOS 2018 - spillere inn/ut

Spillere, kamper, overganger etc.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by Quadrophenia »

bim wrote: Sun Oct 29, 2017 9:42 am Vet ikke helt om jeg er enig i det, synes samtlige av spissene våre holder et ganske høyt nivå. Men nå er Tromsø på kvalik plass og kjemper fortsatt om sikker plass, så er ikke sikkert dem rykker ned heller.
Tipper Tromsø klarer seg jeg også. Aafk ryker. Og da er det lite poeng i å diskutere TLO.

Semou tror jeg kunne håndtert obos-nivået, men jeg ser ikke helt at det er realistisk at han kommer tilbake til klubben noengang, desverre. Kontrakten hans går ut etter sesongen også og det er veldig tvilsomt at klubben tør å gamble på å ha han i stallen neste sesong.

Jeg er jammen ikke sikker på at Knappen beholder Yabré og Beugré jeg. Knappen er ganske kompromissløs når det gjelder hva han forventer og jeg håper han ser hvem som kan holde obos-nivået og ikke. Jeg er usikker på om disse kan utmerke seg når vi nå går et nivå opp. De har ihvertfall ikke gjort dette i noe særlig stor grad tidligere og de hever utvilsomt en ganske høy lønn begge to. Det er mulig vi kan få noe bedre for de pengene.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
bim
Posts: 94
Joined: Wed May 04, 2016 9:51 pm

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by bim »

Beugré bør så absolutt beholdes, det han gjør borte mot Asker bør holde til 3-års kontrakt alene. Kan utrette ting på egenhånd og er farlig når vi har mye rom å boltre oss i. Laget har rykket opp så de fortjener fonyet tillit.

EDIT:
Ser for meg noe sånn neste år:
Jaronsiski - TJH - Alegre - Egeris/Yabre - Cordero/Rise - Ny Spiller/Nordli - PVM - Ny spiller/Solbakken - Ny spiller/Midtskogen - Sollie Rønning - Beugré/Naglestad

Mickelson er en god utfordrer til høyre backen, TJH kan spille sentralt dersom PVM er skadet.
Last edited by bim on Mon Oct 30, 2017 4:06 pm, edited 1 time in total.


Her er Kamma fra Hamar! Astro Turf heter det.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by Quadrophenia »

bim wrote: Mon Oct 30, 2017 3:46 pm Beugré bør så absolutt beholdes, det han gjør borte mot Asker bør holde til 3-års kontrakt alene. Kan utrette ting på egenhånd og er farlig når vi har mye rom å boltre oss i. Laget har rykket opp så de fortjener fonyet tillit.

EDIT:
Ser for meg noe sånn neste år:
Jaronsiski - TJH - Alegre - Egeris/Yabre - Cordero/Rise - Ny Spiller/Nordli - PVM - Ny spiller/Solbakken - Ny spiller/Midtskogen - Sollie Rønning - Beugré/Naglestad
Ikke Nico, en av de 5 beste spillerne i år? Jeg er forsåvidt enig ellers. Er usikker på om Cordero er god nok til å spille fast i Obos, men han er en fin type å ha i stallen. Kan spille på begge backer og virker som en fin fyr rent sosialt.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
bim
Posts: 94
Joined: Wed May 04, 2016 9:51 pm

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by bim »

Cordero kan vi sikkert sende gratis til Sevilla i vinter, jeg tror han er god nok for 1. div. Mickelson er så absolutt en bra spiller.


Her er Kamma fra Hamar! Astro Turf heter det.
User avatar
bim
Posts: 94
Joined: Wed May 04, 2016 9:51 pm

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by bim »

Vi kan eventuelt fortsette å ta heisen opp og ned mellom 2 og 3 mens lønninger og leie utgifter tar knekken på oss, eller rykke opp og kanskje samle UEFA poeng for Norge i Europa. Ôstersund er ikke noe større enn Hamar eller større tradisjoner for fotball.


Her er Kamma fra Hamar! Astro Turf heter det.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by Quadrophenia »

Kristian Eriksen og Holst linkes tilbake hos en rykte-basert Twitterkonto. Tanker?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by rusk »

Quadrophenia wrote: Thu Nov 02, 2017 10:11 am Kristian Eriksen og Holst linkes tilbake hos en rykte-basert Twitterkonto. Tanker?
Tenker det er naturlig at Hamargutter linkes til klubben, men at Eriksen Ikke forsvarer en plass i stallen og at Holst bør ha høyere ambisjoner enn benketilværelse der han er nå i karrieren.


TerriBrill
Posts: 8
Joined: Fri Jan 22, 2016 5:08 pm
Been thanked: 1 time

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by TerriBrill »

Enig med rusk. Skulle tro det gir mer mening for de å spille for andrelaget vårt, trene med bedre spillere og samtidig vite at det finnes et steg opp hvis de skulle prestere, enn å fortsette i Brumunddal, og spille på nesten samme nivå men ikke ha samme mulighet, eventuelt kan de vel like gjerne ta turen til Ottestad også. Regner med at det da ikke kastes særlig med penger etter de.


User avatar
bim
Posts: 94
Joined: Wed May 04, 2016 9:51 pm

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by bim »

Quadrophenia wrote: Thu Nov 02, 2017 10:11 am Kristian Eriksen og Holst linkes tilbake hos en rykte-basert Twitterkonto. Tanker?
Da har jeg større tro på Mickelson og Jendal.


Her er Kamma fra Hamar! Astro Turf heter det.
GSP
Posts: 757
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 48 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by GSP »

Bytter litt tema her, eller ihvertfall andre spillere, men jeg begynner nesten å tro at det kan være mulig at Naglestad blir, hadde det vært uaktuelt ville vi kanskje ha hørt om det?


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply