OBOS 2018 - spillere inn/ut

Spillere, kamper, overganger etc.
Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by Corrales »

RSH håper Buduson kan bli Ham Kam svar på "Firmino". Av en rekke merkelige utspill og formuleringer de siste årene fra den kanten må dette være det sprøeste. Finnes ca. 0 likheter som spillertyper. Er faktisk nesten verre enn når han dro sammenligningen til Atletico Madrid for et par år siden. Ikke at det har så mye i denne tråden her å gjøre, men jeg klarte ikke å dy meg fra å kommentere.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by Quadrophenia »

Corrales wrote: Mon Mar 05, 2018 4:09 pm RSH håper Buduson kan bli Ham Kam svar på "Firmino". Av en rekke merkelige utspill og formuleringer de siste årene fra den kanten må dette være det sprøeste. Finnes ca. 0 likheter som spillertyper. Er faktisk nesten verre enn når han dro sammenligningen til Atletico Madrid for et par år siden. Ikke at det har så mye i denne tråden her å gjøre, men jeg klarte ikke å dy meg fra å kommentere.
Ellers er mye av kommentaren mistenkelig likt mye av det som har stått på forumet her de siste dagene, selvom han har byttet ut Start-venstreback som kan være aktuell.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by Corrales »

Det er vel kanskje ikke dumt av han å hente inspirasjon fra folk med bedre kunnskap og forståelse enn han selv :-) Regner forøvrig med at det MÅ skje noe på overgangsfronten denne uken. Stallen bør i grunn være nærmest satt etter denne uken.


Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by Gjøkenes konge »

Noen tok til fornuft og kom til enighet med Truls.

Det tar jeg en ekstra øl for i kveld ass.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by Quadrophenia »

Herlige nyheter!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by rusk »

Gjøkenes konge wrote: Sat Mar 10, 2018 12:35 pm Noen tok til fornuft og kom til enighet med Truls.

Det tar jeg en ekstra øl for i kveld ass.
Det der var deilige nyheter! Den "konflikten" der føltes så utrolig unødvendig, så det er fint at begge parter har tatt til fornuften. Det løser mye av utfordringene bakover på banen.

Jeg så tweeten om skade på Brotangen i en annen tråd. Er det noen som har noen oppdatering på omfanget? Jeg har ikke sett noen andre omtale denne skaden.


GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by GSP »

Trente som vanlig på torsdag, var en smell med no menisk-trøbbel, men det spørs om bror Brortangen var litt rask på avtrekker'n for "Løkkapodden" :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by rusk »

GSP wrote: Sat Mar 10, 2018 1:40 pm Trente som vanlig på torsdag, var en smell med no menisk-trøbbel, men det spørs om bror Brortangen var litt rask på avtrekker'n for "Løkkapodden" :mrgreen:
Ja, jeg tenkte kilden var relativt god når det var Løkkapodden som kom med infoen. Så derfor var jeg litt bekymret selv om det var svært ubekreftede nyheter. :D


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by Corrales »

Endelig seiret fornuften! Viktig nyhet for Ham Kam - både på og utafor banen! Noen som forøvrig kjenner noe særlig til Abubakar Ibrahim? Må være så ærlig å si at jeg har sett lite av han, men liker i utgangspunktet eventuell satsning på en slik spiller som potensielt har en stor oppside. Hvis de beskrivelsene Frode Birkeland gir av han om at han tidvis har herjet på Start-trening, men mangler litt sluttprodukt foreløpig så håper jeg at vi får kloa i han. Vil sikkert kunne ha muligheter for å utvikle seg bra hos oss om han får sjansen. Eneste jeg lurer litt på er om han egentlig er ving og ikke spiss?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: OBOS 2018 - spillere inn/ut

Post by Quadrophenia »

http://www.hamkam.no/nyheter/to-nye-spi ... 8-sesongen

Abubakar Ibrahim (23) og Marco Priis Jørgensen (26) klare!

"Abu" er fra Nigeria og kommer på et ett års lån fra Start. Ifjor spilte han 16 kamper for de og putta 3 mål. Var egentlig tiltenkt å starte første runde i fjor på høyrevingen, men det drøyde veldig med arbeidstillatelse. Dette førte til at han måtte stå over de 6 første rundene i fjor. Virker som han aldri helt klarte å spille seg til noen bankers plass på laget, men han fikk innhopp eller startet nesten hver runde helt til de siste 6 rundene. Vet ikke om han var skadet eller hva det var, men da var han ikke i stallen. Har spilt på alle offensive posisjoner virker det som. Kilde: https://www.transfermarkt.com/abubakar- ... verein/267

Marci Priis Jørgensen er dansk og ble hentet til Mjøndalen under deres besøk i Tippeligaen i 2015. Stod hele høstsesongen da de rykket ned. Deretter var han fast keeper i Mjøndalen også i 2016 før de hentet dyktige Makani. Ble lånt ut til Arendal i fjor etter lite lovnader om spilletid. Virker som en god allround-keeper som kommer til å pushe Jaro og holde han på tå hev. Tror også han lett kan gå inn og gjøre en god jobb om Jaro blir skadet. Nesten litt for god til å være andrekeeper.

Meget gode signeringer. Med Truls og de her to begynner det å se ut som en komplett stall, med ett klart unntak på venstreback. Da har vi 19 mann i stallen og flere som kan spille på mange plasser.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply