Levanger - HamKam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Levanger - HamKam

Post by Gjøkenes konge »

FAEN!


Komigjenhamkam
Posts: 31
Joined: Sun May 01, 2016 1:46 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Levanger - HamKam

Post by Komigjenhamkam »

Sirkus.


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Levanger - HamKam

Post by Corrales »

Faen. Dette blir nedrykkstrid. Er det forøvrig mulig å være så sinnsykt svake på innlegg imot? Er jo nærmest tragikomisk.


Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: Levanger - HamKam

Post by Gjøkenes konge »

Nedrykksspøkelset har surra i bakhuet mitt de siste ukene og.

Inntil i dag har resultatene isolert sett vært akseptable, men ingen seier og så få mål over så mange kamper begynner å bli symptomatisk.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Levanger - HamKam

Post by rusk »

Det er greit å gå for seier når man har en mann mer, setter 3-3 og har momentum i kampen. Men det er jo lov å være bittelitt taktiske da! Ikke tømme seg totalt!

Positivt er at vi setter 3 mål, selv om vi burde hatt flere. Negativt er at etter en god forsvarskamp sist så er det helt natta i dag.
Vi er i ferd med å befeste oss som et lag på nedre halvdel i alle fall. Så får tiden vise om vi klarer komme oss ut av verste bunnstriden.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Levanger - HamKam

Post by Quadrophenia »

En jævla spesiell kamp. Forbanna skuffende. Vi skriker etter en defensiv midtbane som kan rydde unna på midten.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Levanger - HamKam

Post by Corrales »

Quadrophenia wrote: Sun Apr 29, 2018 10:31 pm En jævla spesiell kamp. Forbanna skuffende. Vi skriker etter en defensiv midtbane som kan rydde unna på midten.
Er forsåvidt enig i det, men synes ikke det var det største problemet i dag og heller ikke så langt denne sesongen. Vi er alt for sårbare på innleggsituasjoner imot. Omarsson har ikke levert som jeg hadde håpa så langt.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Levanger - HamKam

Post by Quadrophenia »

Corrales wrote: Sun Apr 29, 2018 10:52 pm
Quadrophenia wrote: Sun Apr 29, 2018 10:31 pm En jævla spesiell kamp. Forbanna skuffende. Vi skriker etter en defensiv midtbane som kan rydde unna på midten.
Er forsåvidt enig i det, men synes ikke det var det største problemet i dag og heller ikke så langt denne sesongen. Vi er alt for sårbare på innleggsituasjoner imot. Omarsson har ikke levert som jeg hadde håpa så langt.
Jeg synes det er så lett å få spilt ut til kantene høyt i banen, her burde vi stresset ballfordelerne på midten mer, i går gjeldende Jo Sondre Aas. I tillegg får kantene vi spiller mot mye rom pga for dårlig press fra vingene våre og backene. Spesielt på 2-2-målet i går så man dette. Plutselig løp store deler av laget langt mindre og de fikk tid og rom til å spille seg lett ut på kanten og fikk legge inn uforstyrret og da det i tillegg er for dårlig markering i boks blir det mål. Man kan ikke slippe seg ned slik på det nivået her.

Jeg var så forbanna i går at det var vanskelig å tenke konstruktivt, men det er bra ting å ta med seg fra i går. Abu gjør sin andre gode kamp på rad og begynner å finne sin rolle i angrepet. Jaro er en klassekeeper og fremstår som den lederen og klassekeeperen jeg håpte han skulle være på det nivået her. Jevne Hagen var god og jeg tror savnet av Nico ikke blir så stort som først fryktet. Vi putter 3 mål og kommer til massevis av sjanser. I perioder, spesielt i førsteomgang spiller vi svært god angrepssfotball med høyt tempo, gode kombinasjoner og raske overganger. I tillegg er mange dødballer veldig farlige.

Jeg har fortsatt trua og tror, med noen justeringer nå, så kan det her bli veldig bra.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply