Ham-Kam - Viking

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Ham-Kam - Viking

Post by Quadrophenia »

Tirsdagskamp mot laget fra Stavanger. Tøff kamp mot et bra lag. H-A melder at spissene har sett bra ut på trening så håper vi endelig får uttelling for skapte sjanser i dag. Tror på seier 2-1, 1341 tilskuere. Målskårere for Kamma: Brotangen og Lønstad Onsrud.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Ham-Kam - Viking

Post by rusk »

Skal ikke påstå at dette er noen skjebnekamp, men vi har en luke opp til de over oss på tabellen og den burde tettes. Hadde vært fint å legge de 3 bunnlagene 6, 7 og 8 poeng bak oss...


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Ham-Kam - Viking

Post by Heis »

Krise å sende utpå et lag etter pause som er så avskrudd. Aner ikke hva som sies i garderoben i pausa, men det er tydelig at responsen er motsatt av det som er ønskelig. Første omgang er strålende. Spissene våre scorer og laget står oppi Vikingspillerne. Riktig nok er Kamma veldig effektive, men det tillates ingenting imot. I andre er det akkurat som om alle trur at 2-0 betyr 3 garanterte poeng. Jeg skal ikke være førstemann til å rope etter å erstatte Knappen, men han har ansvaret for laget, og det har falt sammen alt for mange ganger nå.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Ham-Kam - Viking

Post by rusk »

Da er det vel bare å hilse nedrykksstriden velkommen. Og for et bunnlag vi fremstår som. Reduseringsmålet etter 4min av 2.omgang føler jeg er selve refrenget i denne sesongen. Slike mål bør man ha et minimum av i en sesong. Vi slipper snart inn et sånn i snitt pr kamp. Kan vi snart forsøke med Alegre som stopper?? Brotangen virker som en super fyr, men har ikke nivået inne dessverre.

Og den jævla vissheten om at Viking kom til å sette seiersmål. Faen asså!

Kudos til Banden i dag!


Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Ham-Kam - Viking

Post by Orrhanan »

Banden var bra ja. Synes også Nico og Bolkan Nordli var bra, men ellers var det mye dårlig. Petter Vaagan Moen skuffer meg kamp på kamp. Ødelegger rytmen i mange angrep med å stoppe helt opp eller slå en feilpasning. Vi bør ikke ha en så treg spiller på vingen. Heller Midtskogen da altså. Da får vi ihvertfall litt fart og mye fysikk.


Post Reply