Jerv - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Jerv - Ham-Kam

Post by Orrhanan »

Bortekamp mot Arne Sandstøs menn venter i morra. Jerv har vært i Obosligaen siden 2015 og har prestert på ganske høyt nivå de siste årene med 5.plass i 15 og 3.plass i 16. Det var tydeligvis en kostbar affære og de måtte kutte i økonomien og toppplassering ble byttet ut med kamp om nedrykk i fjor. I år har de prestert svært ujevnt og nå har de bare en seier på de siste sju rundene. Toppskårer er Aram Khalili, en ganske så ufyselig type som er kjip å spille mot. Det samme gjelder kaptein Glenn Andersen.

Det her blir ingen enkel kamp, men hvis vi virkelig går i krigen og kjemper så kan alt skje.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Jerv - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Håper på dette laget jeg 4-2-3-1:
Jaro, Jevne Hagen, Egeris, Alegre, Nico, Nersveen, Solbakken, Abu, Lønstad Onsrud, Bolkan Nordli, Sollie Rønning.

Mye innlegg og Abu og Bolkan Nordli sendt i bakrom på kontringer. 1-1, mål av Bolkan Nordli.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Jerv - Ham-Kam

Post by Heis »

Endelig får vi se Alegre med Brotangen. Det tror jeg er vårt beste stopperpar pr i dag. Starta jævlig effektivt med 0-3. Hvis noen kommer utpå i andre omgang og trur jobben er gjort, er det helt utilgivelig.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Jerv - Ham-Kam

Post by rusk »

Så jævlig deilig med 3 poeng!!

Bra gjennomført førsteomgang, selv om 3-0 var veldig flatterende. Kan ikke klage på uttellingen der. Helt naturlig at vi ble presset resten av kampen, men skulle virkelig ønsket meg at gutta hadde klart å kontrollere litt mer i stedet for å få paniske tilstander mot slutten. Noe mer analyse gidder jeg ikke. Bare glede meg over 3 poeng!


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Jerv - Ham-Kam

Post by Heis »

Herlig med 3 poeng ja. Det var viktig. Nå har vi heng på Notodden, Jerv, Åsane, Nest Sotra og Sandnes Ulf. Vi har også en fem poengs luke til Florø som dessverre klarte å komme tilbake og ta ett poeng mot Kisa. Skuldrene må ned og innsatsen må opp mot Vinger, og nå bør forholdene ligge til rette for at skuldrene kan senkes noe.

Men jeg fatter ikke at vi klarer å gjøre slike kamper spennende. Særlig midtbanen faller veldig i kvalitet i andre omgang. Det var ikke som mot Viking, for da var bryteren bare slått helt av hos samtlige. I dag jobbet de fleste for å holde ledelsen, men vi blir løpende imellom, mens Jerv fikk spille vegg og trekant nesten til målstreken ved flere anledninger etter at Khalili hanne vunnet en duell på oppspill.


Post Reply