Nest-Sotra - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Nest-Sotra - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Da har vi landet noenlunde etter en heidundranes festhelg forrige helg og Nest-Sotra venter på Ågotnes. Man kan trygt si det er to lag som har prestert ganske likt sålangt. Like mange seire, uavgjort og tap, identisk målforskjell, men Nest-Sotra har både skåret og sluppet inn fem mål mer enn oss. De fem plussmålene kom ganske så overraskende hjemme mot Viking i en kamp de vant 5-0 i juni. De har med andre ord et høyt toppnivå. Angrepsduoen Liseth og Dang er lagets profiler og har vist at de har OBOS-nivået inne. Spesielt etter salg av midtstopper Sæthre til Aafk og Furdal til Viking er disse lagets profiler. De må demmes opp for i dag.

Hamarkameratene har to seire på rad, men alle vet at man ikke kan slippe seg ned noe som helst i den divisjonen her. Man må være på tå hev og forsette å spille med intensiteten som vi hadde mot Vinger. Vi har ingen skader og 2/3 nykommere er i stallen. Jeg tipper likevel vi starter med de samme 11 som mot Vinger.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Nest-Sotra - Ham-Kam

Post by Heis »

Etter den usportslige oppvisningen de leverte på Briskeby sist, merker jeg at jeg allerede er sint før kampen starter. Håper vi vinner 1-2, at begge måla våre skulle vært annullert og at Nest går av banen med langtidsskader på to av sine viktigste spillere.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Nest-Sotra - Ham-Kam

Post by rusk »

38 ekstremt begredelige minutter i førsteomgang før gutta våkna siste 7. Fortsatt heldig at det kun står 1-0. Tåler ikke en katastrofeåpning av 2.omg som vi har hatt de siste 3 kampene.


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Nest-Sotra - Ham-Kam

Post by Corrales »

Dette var svakt. Han nye har forhåpentligvis mer inne enn han fikk vist idag.


Post Reply