Notodden - Hamkam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Notodden - Hamkam

Post by Orrhanan »

Notodden borte i morra. Bolkan Nordli og PVM ute for oss, ellers er alle klare. Gran var frisk og god forrige gang og starter vel på topp igjen. Tipper det samme med Houtkoop. Notodden startet sesongen bra, men har nå ikke vunnet på fem kamper. Toppskårer er Erik Midtgarden som startet forrige kamp mot Sandnes på benken. Jeg håper vi ser et hevngjerrig og kynisk Kamma som kjemper inn poeng og gir alt i dueller.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Notodden - Hamkam

Post by rusk »

En skjebnekamp vil jeg påstå. Vi får nok en sjanse til å stikke av fra nedrykksstriden. Med tap i dag, kombinert med en Strømmen-seier, så er vi virkelig nede i dritten, og det er jeg jammen ikke sikker på om laget har moral til å takle.


Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: Notodden - Hamkam

Post by Gjøkenes konge »

Fy farao, Notodden, har dere en eneste jævla sang eller? "NOTODDEN! *klappklappklapp* NOTODDEN!" i nitti minutter er bra irriterende å høre på.


Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Notodden - Hamkam

Post by Gjendineggen »

Massiv laginnsats i dag. Imponert hvordan vi klarer å drepe kampen de siste 10 minuttene.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Notodden - Hamkam

Post by rusk »

Nydelig!! Full konsentrasjon hele veien i dag. Dette trengte vi nå!


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Notodden - Hamkam

Post by Quadrophenia »

Midtskogen er en av Norges beste på å skjerme ballen. Alegre og Brotangen var også svært gode i dag. Utrolig viktig seier.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Notodden - Hamkam

Post by Orrhanan »

Veldig viktig. Tre poeng til så er vi garantert sikret tror jeg og det klarer vi! Vi har litt problemer med Bakken på høyrevingen, men ellers har vi ganske god kontroll synes jeg. Nå venter en knalltøff kamp mot Aafk. Håper klubben gjør endel grep for å få endel folk på den kampen. Viktig den også og en motstander som klinger litt.


Post Reply