Overganger sesongen 2019

Spillere, kamper, overganger etc.
User avatar
ail
Posts: 29
Joined: Sun Jan 27, 2019 9:30 pm

Re: Overganger sesongen 2019

Post by ail »

Quadrophenia wrote: Wed Feb 13, 2019 10:11 am
Det fantes da et Ham-Kam3 for noen år siden der omtrent alle kunne spille. Men det tror jeg ble lagt ned pga lite oppslutning. Ellers er det mange kompislag i distriktet da.
Ja, det er mange kompis lag fra fjerde divisjon og opp. Litt i 5. også. Forbanna tosk.

Og viss det her skal handle om meg, så har jeg en lyskeskade jeg har hatt i en 10års periode få leger viser vilje til å behandle og som jeg eventuelt må betale behandling for selv. Derfor litt begrensa hvor mye det er fornuftig og spille fotball.


artigas
Posts: 136
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Overganger sesongen 2019

Post by artigas »

ail wrote: Wed Feb 13, 2019 10:25 am ja, men du forstår fortsatt ikke en dritt. Veldig få igjen i Hamar, de fleste har funnet klubber rundt omkring i landet og vil nok ikke være interessert i å spille fotball med meg på et så lavt nivå som 5. div. Mange har også lagt opp. Ridabu kan rykke opp de også, men de er desverre for dårlige. Jeg vil uansett ha liten tilhørighet til Ridabu il.

Beugre og Yabres kontrakt burde definitivt vært fornyet. Kanskje Semou sin også, en sak som i mine øyne er helt forferdelig.

Men du mener vel at jeg fortsatt skal ta toget til Briskeby, betale inngang og klappe i hendene?

Og slutt for faen og fortell meg om en spiller har Obos nivå eller ikke. Jeg klarer da å bedømme en spiller på egenhånd. Dem er i hvertfall bedre enn de middelmådighetene som kommer inn i laget nå. Egeris er for dårlig med ball til å spille i Obos, skjønner du nå? Antall mål har da strengt talt lite å si. Blant annet spilletid bør taes til betraktning, så er det ganske mange faktorer utenom det. Der er jeg uenig Knappen sin vurdering som nå har mistet jobben.

Din hæstkuk.
Jeg skriver ikke mye på forumet, men stikker med glede av og til innom og leser hva folk mener og tror. Når en bruker skjeller ut andre fordi de har helt legitime meninger om nivået på spillere ut/inn, for deretter å gjøre akkurat det samme selv, blir det for ille. Når man i tillegg rører om ting som ikke har med overganger å gjøre, og kaller folk for hæstkuk og tosk, er det bare å blokkere, hvis det går an.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Overganger sesongen 2019

Post by rusk »

Synes det er greit om man forsøker å utvise noenlunde normal folkeskikk på dette forumet, ail. Selv om vi kan være uenige med hverandre, så er vi til syvende og sist medsupportere. De siste dagers innlegg fra deg bidrar ikke til å heve nivået på forumet og inspirerer neppe andre til å skrive mer her.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger sesongen 2019

Post by Quadrophenia »

Administratorteamet mener forumet skal ha bra takhöyde, men når en bruker, etter å ha fått en advarsel, ikke klarer å argumentere saklig, men heller tyr til skjellsord og beskyldninger, blir vedkommende utestengt. Dette valgte vi, enstemmig, å gjöre nå, for förste gang i kammaforum.coms historie.

Nå, tilbake til temaet:

Kamma er i kontraktdiskusjoner med LO, Bolkan Nordli og Solbakken.

https://www.h-a.no/sport/ham-kam/i-dial ... elspillere

Meget gledelig at klubben tenker litt ökonomisk og langsiktig. Jeg håper dette er spillere som gir oss både gode fotballopplevelser og en god del penger til videre drift.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Overganger sesongen 2019

Post by GSP »

Quadrophenia wrote: Wed Feb 13, 2019 6:04 pm Administratorteamet mener forumet skal ha bra takhöyde, men når en bruker, etter å ha fått en advarsel, ikke klarer å argumentere saklig, men heller tyr til skjellsord og beskyldninger, blir vedkommende utestengt. Dette valgte vi, enstemmig, å gjöre nå, for förste gang i kammaforum.coms historie.

Nå, tilbake til temaet:

Kamma er i kontraktdiskusjoner med LO, Bolkan Nordli og Solbakken.

https://www.h-a.no/sport/ham-kam/i-dial ... elspillere

Meget gledelig at klubben tenker litt ökonomisk og langsiktig. Jeg håper dette er spillere som gir oss både gode fotballopplevelser og en god del penger til videre drift.

Helt greit valg, personlig hadde jeg også funnet ut hvordan jeg kunne blokkere innleggene hans :mrgreen:

Fornuftig, og viktig, at klubben jobber med lengre kontrakter på disse tre. Spesielt Solbakken og Nordli kan det også være en relativt stor økonomisk gevinst som forsvinner uten ny kontrakt.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger sesongen 2019

Post by tagetrommis »

Jean Alassane Mendy observert med Espen Olsen. Begynner å dra på åra, spilt lite førstelagsfotball de siste sesongene. Er han den som skal skyte Kamma til Eliteserien?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger sesongen 2019

Post by Quadrophenia »

tagetrommis wrote: Thu Feb 14, 2019 1:55 pm Jean Alassane Mendy observert med Espen Olsen. Begynner å dra på åra, spilt lite førstelagsfotball de siste sesongene. Er han den som skal skyte Kamma til Eliteserien?
Hadde värt en meget bra signering tror jeg. Toppnivået er utvilsomt höyt. Putta 9 mål på 22 kamper i eliteserien i forfjor. Tenk deg en 4-2-3-1 med Sildnes, Lönstad Onsrud og Bolkan Nordli rundt han. Kan bli magisk.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger sesongen 2019

Post by tagetrommis »

Quadrophenia wrote: Thu Feb 14, 2019 1:58 pm
tagetrommis wrote: Thu Feb 14, 2019 1:55 pm Jean Alassane Mendy observert med Espen Olsen. Begynner å dra på åra, spilt lite førstelagsfotball de siste sesongene. Er han den som skal skyte Kamma til Eliteserien?
Hadde värt en meget bra signering tror jeg. Toppnivået er utvilsomt höyt. Putta 9 mål på 22 kamper i eliteserien i forfjor. Tenk deg en 4-2-3-1 med Sildnes, Lönstad Onsrud og Bolkan Nordli rundt han. Kan bli magisk.
Godt poeng. En spiss jeg har hatt lyst til å se i grønt og hvitt siden han var i Elverum, egentlig.


Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Overganger sesongen 2019

Post by Orrhanan »

En klassespiss på det nivået her. God akselerasjon, bra toppfart og god avslutter. Veldig atletisk og beveger seg også bra. Har ikke sett så mye Kristiansund, men så han også når han var i Elverum. Også har jeg kikket litt på nettet nå. En skrytevideo her: https://www.youtube.com/watch?v=fifCJskN0UQ

Litt rart han ikke gjorde det bedre i Skottland egentlig, men det kan ha vært pga. mange faktorer. Har gjort det bra i 3 forskjellige klubber i Norge og det er viktigere her. Håper vi blir enige med han, uten at det koster skjorta.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger sesongen 2019

Post by Quadrophenia »

Det må jo nevnes at Dundee har hatt en fabelaktig ræva sesong i år da. Mendy startet den förste serierunden og fikk endel innhopp etter det, men så fikk de en ny manager og han var helt ute. Tror han kunne tatt det nivået egentlig, men lettere å hente en 39årig Kenny Miller som har levert på det nivået tidligere (britisk fotballtankegang).

Mendy har visstnok fått et tilbud som ikke er hinsides dyrt så om han sier ja til det viser det at han har lyst til å spille for klubben, oppriktig.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply