Sandnes Ulf - Hamarkameratene

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Sandnes Ulf - Hamarkameratene

Post by Orrhanan »

Seier. Bolkan endelig fra start. Sollie Rønning fortjener vel kontrakt etter den høsten?


Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: Sandnes Ulf - Hamarkameratene

Post by Gjøkenes konge »

Jeg trodde han hadde kontrakt ut neste sesong. Han har ikke tatt Obos med storm, men jeg håper allikevel inderlig at han fortsetter. Nivået har han, og med selvtillit og riktig system kan han bli enda bedre.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Sandnes Ulf - Hamarkameratene

Post by Quadrophenia »

Gjøkenes konge wrote: Sun Nov 04, 2018 7:12 pm Jeg trodde han hadde kontrakt ut neste sesong. Han har ikke tatt Obos med storm, men jeg håper allikevel inderlig at han fortsetter. Nivået har han, og med selvtillit og riktig system kan han bli enda bedre.
Jeg stiller meg bak den. Meget fotballsmart, også på dette nivået. Tipper det blir hentet inn minst en offensiv spiller, men vi må uansett ha den dekningen.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Sandnes Ulf - Hamarkameratene

Post by rusk »

Skjønner ikke at det engang kan diskuteres om Solli Rønning skal få ny kontrakt. Han burde være bankers.

Deilig kamp i går. Gutta viste hva de har inne når de har dagen. Motstanden var selvsagt ikke all verden. Med dette er sesongen godkjent i mine øyne. Vi ender på en plass mellom 7. og 11. Helt innafor for et nyopprykket lag. Så kan vi etter sesongen snakke om poengene som glapp....


Post Reply