Treningskamper 2019

Spillere, kamper, overganger etc.
Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Treningskamper 2019

Post by Gjendineggen »

Håper definitivt vi henter Williams, ja. Gjorde et positivt inntrykk i 45 minutter i dag. Veldig offensiv i valgene sine, og spiller med høyt tempo. Sannsynligvis en spiller som vil variere i prestasjonene, men om det lar seg gjøre, så håper jeg vi henter han.

Synes kampen i dag var slapp. Vi tok mer tak i slutten av andre omgang, uten å skape det helt store. Spilte uansett ikke med det antatt beste laget i dag, og det er ikke nå vi skal være på det beste. Så ingen grunn til bekymring.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Treningskamper 2019

Post by Quadrophenia »

Gjendineggen wrote: Sat Feb 23, 2019 3:16 pm Håper definitivt vi henter Williams, ja. Gjorde et positivt inntrykk i 45 minutter i dag. Veldig offensiv i valgene sine, og spiller med høyt tempo. Sannsynligvis en spiller som vil variere i prestasjonene, men om det lar seg gjøre, så håper jeg vi henter han.

Synes kampen i dag var slapp. Vi tok mer tak i slutten av andre omgang, uten å skape det helt store. Spilte uansett ikke med det antatt beste laget i dag, og det er ikke nå vi skal være på det beste. Så ingen grunn til bekymring.
Takk. Jeg trengte å höre det for jeg ble litt bekymret av at vi lot oss stresse såpass av det höye presset, men med Mendy i form som vi kan bruke i bakrom demmer jo opp for at motstanderne kan presse så höyt.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Treningskamper 2019

Post by GSP »

Sæbø og ikke Færø som gikk ut Q. Enig med de som syns dette var en slapp kamp, det eneste jeg tar med meg egentlig er at det virka som om Skeid absolutt jobbet hardere for å holde det nivået de gjorde en det Kamma trengte. Sagt på en annen måte er jeg rimelig sikker på at Kamma har et par gir å gå på uten problemer.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Treningskamper 2019

Post by tagetrommis »

Enig i det som blir sagt at Skeid slet mer enn Kamma i dag. Syns likevel Skeid fikk bedre kontroll da de sto høyere med den bakre fireren i 2.omgang. I 1. begynte de å presse først når Kamma var på motsatt banehalvdel. Enkerud hadde kanskje ikke de enkleste forholdene i 1.omgang. Williams imponerte meg de minuttene han spilte.

Hvem er forresten han nr. 19 som kom inn i forsvar hos Kamma da Sæbø gikk ut?


GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Treningskamper 2019

Post by GSP »

Henrik Thorkildsen


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Treningskamper 2019

Post by Gjendineggen »

Det jeg bet meg merke i, spesielt i første omgang, var at vi ikke truet bakrom i det hele tatt. Skeid stod jo ekstremt høyt med hele laget, og det var flere ganger over 40 meter bakrom å løpe i. Enda kommer både Enkerud og Midtskogen og møter ballfører. Skjønner Midtskogen, men Enkerud må jo løpe bak. Siden vi ikke truet bakrommet, så kunne jo Skeid fortsette å stå høyt med hele laget.

Ble bedre i andre omgang.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Treningskamper 2019

Post by Quadrophenia »

Vi møter Notodden i morra og laget som ble drillet på trening var Jaro, SP, Færø, Alegre, Norbye, Bolkan Nordli, Solbakken, Johnsen, Sildnes, Lønstad Onsrud, Mendy

Dette ser mer og mer ut som førsteelleveren og det blir ekstra spennende å se kampen i morra. Går på Østlendingen ihvertfall.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Treningskamper 2019

Post by Quadrophenia »

Nå skrev jeg akkurat et sjukt langt referat fra kampen i går, men det ble borte.

Da tar vi kortversjonen: Litt skuffende kamp. Endel svakheter defensivt, men gledelig å Sildnes og Mendy väre på vei. Enkerud også god og arbeidssom.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Treningskamper 2019

Post by Quadrophenia »

Vi vinner 5-2 mot Tromsdalen etter mål av Enkerud x2, selvmål, Sildnes og Mendy. Meget bra andreomgang.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Treningskamper 2019

Post by Gjendineggen »

Førsteomgang så jeg ikke, men synes andreomgangen var delvis oppløftende å se. Men så ut som det var mange tunge bein utpå der - noe som er naturlig på denne tiden. Tromsdalen var latterlig svake i andreomgangen, så godt å se at vi ikke falt ned på deres nivå.

Tenker at det er fra nå og ut at spillerne virkelig skal få vist mer av det de har trent på, etterhvert som hardkjøret på trening avtar litt.


Post Reply