Hamarkameratene

Spillere, kamper, overganger etc.
User avatar
ail
Posts: 29
Joined: Sun Jan 27, 2019 9:30 pm

Re: Hamarkameratene

Post by ail »

Gjendineggen wrote: Tue Jan 29, 2019 8:15 pm HamKam er ikke noe for deg, det har du helt rett i.
Ærlig talt, hvor gjennomtenkt er det utsagnet? Kan du fortelle meg hvilken klubb som er for meg dersom Ham-Kam ikke er min klubb?
Og på hvilken måte er Ham-Kam klubben for deg? En viktig forskjell på en lokal tilskuer og en fra Løten eller Alta, er at han lokale bryr seg fra hjerterota og sier hva han mener. Mens han fra Løten eller hvor faen i væla det måtte være, er mer interessert i å bli tilfredstilt og stifte nye bekjentskaper på tribunen. Makan til ondsinnet det skulle være.


User avatar
ail
Posts: 29
Joined: Sun Jan 27, 2019 9:30 pm

Re: Hamarkameratene

Post by ail »

Ikke vis ydmykhet a Boys!


TerriBrill
Posts: 8
Joined: Fri Jan 22, 2016 5:08 pm
Been thanked: 1 time

Re: Hamarkameratene

Post by TerriBrill »

Nå må du ta medisinen din!

Du sitter her og skriver at du helst skulle sett Kamma "nedlagt". Du pisser på 100 år klubbhistorie. Det er så vidt det går an å finne en sammenheng i det du lirer av deg. Nintendo? IKEA? Hva faen er det du babler om? Du sitter her som en jævla møkkspreder med løpsk spredetallerken, og du lurer på hvorfor du blir motsagt?

Da kan du ta deg faen på at folk driter i hvilken adresse du har eller har hatt. Kom tilbake når du har fått hjertet og huet på rett plass.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Hamarkameratene

Post by Quadrophenia »

I mitt naive sinn tenkte jeg kanskje det kunne komme en halvinteressant diskusjon ut av det her, Ham-Kams historie og hvordan klubben har utviklet seg politisk og i takt med annen moderne fotball. Men det ser ut til å bli en tråd med drittkasting og merkelige utsagn. Tenker vi kan roe ned og fortsette diskusjon foran en meget spennende Kamma-sesong i stedet jeg.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Hamarkameratene

Post by Heis »

En diskusjon som starter såpass usaklig kommer det sjelden noe godt ut av.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Hamarkameratene

Post by Quadrophenia »

Tråden låses herved. Hvis noen önsker begrunnelse kan de få det på pm.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Locked