Sesongåpning Skeid borte

Spillere, kamper, overganger etc.
artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Sesongåpning Skeid borte

Post by artigas »

Et par positive ting etter en kjip kamp (begredelig andreomgang): fantastisk trøkk i bortesvingen, og at det virker som Odmar Færø kan bli en leder i midtforsvaret. Han tok for seg, synes jeg.


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Sesongåpning Skeid borte

Post by Heis »

De spilte herlig fotball i første omgang med mange gjenvinninger i midtbaneleddet og fint, bevegelig angrepsspill synes jeg. Det eneste som manglet var at noen tok ansvar for å få avsluttet. Skeid hadde så å si ingenting i første omgang, mens andre omgang var nesten motsatt. Da var det Skeid som var gode i midbanepresset og vi var dårlige. Da endte forsvarerne våre opp med å sende ballen langt ut, og det ble mye kaotisk kriging. Synes vi får litt dårlig betalt for en kamp der begge lag eide en omgang hver.

Synes for øvrig at man kan se på Helstrup under intervjuet med HA at han nesten blir litt rørt når han blir spurt om oppmøte og engasjement.

EDIT: Ellers bør vi vel kanskje ta diskusjonen om flaggene med svart stripe. Ble en del misnøye på tribuna rundt dette. Er det slik at det er tenkt å bety noe, eller er det noen som har gått til feilinnkjøp og tenkt at det ikke er så farlig? Jeg er vel tilbøyelig til å være enig med dem som sier at den svarte fargen ikke har noe der å gjøre med mindre det er et bevisst uttrykk for noe. Derimot er jeg veldig glad for at noen har tatt seg noen timer og faktisk laget disse flaggene. Uansett; bør vi la flagg med svart stripe ligge neste gang?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Sesongåpning Skeid borte

Post by Quadrophenia »

Skrevet litt om kampen her:

https://habloggen.h-a.no/sport/kammakro ... eview=true


Jeg liker at det er en svart stripe på flaggene jeg. Det skaper litt variasjon i alt det grønne og hvite. Vet at f.eks Hammarby kjører samme type flagg. Jeg synes ikke de bør ligge. Svart er strengt tatt ikke en farge og er dessuten fargen på vår tredjedrakt i år.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Sesongåpning Skeid borte

Post by GSP »

Angående svarte striper; jeg er veldig enig i at det ikke skal være sånn at Kamma blir kjent for grønne, hvite og svarte flagg. Men, sånn som på Nordre Åsen sist må jeg si jeg syns det så ganske bra ut rett og slett, fordi det skaper litt mer "dynamikk" eller variasjon. Hvis alle flaggene er av to typer blir det litt sånn "delt ut av klubben for å skape stemning"-følelse. Som et lite innslag i en større mengde er jeg altså positiv. At alle flaggene skal være med svart på; not so much :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply