Strømmen - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Strømmen - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Vi har ikke vunnet på Strømmen stadion siden 2012 så nå er det jaggu på tide! Hos oss er Bolkan Nordli og Egeris usikre, men ellers mønstrer vi en skadefri tropp. Strømmen har startet sesongen ganske middelmådig med 3 uavgjort og ett tap. Jeg tror det omtrent er maks uttelling av hva de kunne håpe på. Et profilløst mannskap og en trener som er yngre enn han er dyktig, utifra det jeg har hørt.

Jeg håper og tror på en taktisk sterk Kammakamp og 0-2 på blokka. Det løsner for Mendy og Lønstad Onsrud fortsetter målformen.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Strømmen - Ham-Kam

Post by GSP »

Setter en femmer på at HA har kommentar om at det "må gå fortere i lengderetning", "være mer effektive fremover" og generelt ønske om mer "gjennombrudshissig fotball" i løpet av det neste halve døgnet...

Sier ikke at jeg nødvendigvis er uenig altså, bare hvor forutsigbart det ofte er fra HA.

I dag ender vi med det som etterhvert blir et heldig poeng. Strømmen har en ball inne, og vi må flytte ballen fortere hvis vi skal spille så possession-orientert som i dag. Og det tror jeg Helstrup/Olsen både er enig i, og jobber med.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
bjorni
Posts: 13
Joined: Fri Apr 26, 2019 3:23 pm

Re: Strømmen - Ham-Kam

Post by bjorni »

Synd! Dette laget kommer seg til neste kamp. Det er jeg sikker på :)


Vi'kke være i din verden. Jeg vil til en annen.
User avatar
bjorni
Posts: 13
Joined: Fri Apr 26, 2019 3:23 pm

Re: Strømmen - Ham-Kam

Post by bjorni »

Quadrophenia wrote: Sun Apr 28, 2019 7:43 am Det løsner for Mendy og Lønstad Onsrud fortsetter målformen.
Garantert, dette fikser de ;)


Vi'kke være i din verden. Jeg vil til en annen.
Post Reply