KFUM - Kamma

Spillere, kamper, overganger etc.
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

KFUM - Kamma

Post by Heis »

Da var det KFUM borte. De har gjort det bra til nå. Vi bør vel kunne måle oss her. Blir sikkert en relativt ålreit obos-kamp å se på. Håper det kommer en del folk!


Opprykk
Posts: 20
Joined: Mon Mar 28, 2016 8:08 pm

Re: KFUM - Kamma

Post by Opprykk »

Burde kunne måle oss, ja. Men forskjellen er at KFUM har folk som kan score. Vi har Mendy på topp, som ikke engang scorer på straffe. Begynner å lure litt på taktikken til Helstrup, ass.


Gjendineggen
Posts: 199
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: KFUM - Kamma

Post by Gjendineggen »

Helstrup har åpenbart en stor svakhet i det at han tydeligvis nekter å gjøre endringer, og benke spillere han har hentet til klubben og som ikke leverer. Kjører på med samme mølet hver gang. Null fremdrift i spillet. Spiller på tvers lavt i banen med høy risiko, istedenfor å spille fremoverrettet med tilsvarende risiko...

Jeg har sagt det omtrent fra kamp én at kapteinen vår ikke gjør en hod nok jobb, og at Onsrud ville gjort den jobben mye bedre. Istedenfor spiller Onsrud i en hengende spissrolle han ikke behersker like godt, og ikke får utnyttet styrkene sine.

Og nå er det altså Mendy som Helstrup på død og liv skal bruke hver kamp selv om han er milevis unna noe som helst.

Blir regelrett forbanna på måten dette laget fremstår i mange kamper, da jeg er overbevist om at vi hadde kunne stått med flere poeng om Helstrup og Olsen hadde sett de samme tingene som vi gjør. Detta holder ikke mål!

Også var det Jarosinski da...hvor mange langskudd skal han slippe inn i år? Fra midtbanen denne gangen. Det hjelper som regel å følge med.


tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: KFUM - Kamma

Post by tagetrommis »

Kjett å være kammasupporter om dagen. Stiller med samme ellever hver kamp samma hvor dårlig de gjør det. Jaro står bak og kjefter huden full på forsvaret før han gjør en megabrøler. Hente tilbake Jendal i sommer?
Mendy må jo være helt fenomenal på trening ettersom han blir valgt på topp hver kamp.


Komigjenhamkam
Posts: 31
Joined: Sun May 01, 2016 1:46 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: KFUM - Kamma

Post by Komigjenhamkam »

Hadde tatt flere poeng med Kevin Knappen. Just saying. Men da hadde vi selvsagt ikke kunne nyte godt av det knallgode nettverket til Olsen og de taktiske disposisjonene til Helstrup. :roll:

Kan fort bli nedrykk av det her.


Opprykk
Posts: 20
Joined: Mon Mar 28, 2016 8:08 pm

Re: KFUM - Kamma

Post by Opprykk »

tagetrommis wrote: Sun Jun 23, 2019 8:09 pm Kjett å være kammasupporter om dagen. Stiller med samme ellever hver kamp samma hvor dårlig de gjør det. Jaro står bak og kjefter huden full på forsvaret før han gjør en megabrøler. Hente tilbake Jendal i sommer?
Mendy må jo være helt fenomenal på trening ettersom han blir valgt på topp hver kamp.
Har tenkt det samme, Mendy må jo være knall på trening. Kan bli mistenksom av mindre, ser nesten ut som at han ikke vil få det til når han har en mulighet foran mål synes jeg...


Gjendineggen
Posts: 199
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: KFUM - Kamma

Post by Gjendineggen »

Jeg mistenker også at Olsen har litt for mye å si når laguttak og spillerkjøp skal gjøres.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: KFUM - Kamma

Post by rusk »

Det er ikke enkelt å like årets Kamma-utgave... I dagens kamp er det ingenting som henger sammen. Virker som Helstrup har begynt å lese for gutta fra fotballens ABC, men har kun den siden hvor det står at man skal starte angrep med å rulle ut til back. Så fort backen har fått ballen, så er det stopp. De kunne vist gutta førsteomgangen på video, for da spiller KFUM akkurat slik jeg ønsker Kamma skulle spilt.

Det er åpenbart at Mendy må på benken nå. Hadde troa på han jeg, men det er jo ikke gjort noen forsøk på å spille på hans styrker så langt i sesongen, så stakkaren har mistet all motivasjon og selvtillit ser det ut til.

Men verre er det at trenerens mest betrodde menn, de han selv har håndplukket, er de som flopper mest av alle. Kapteinen vær gjør i beste fall middels kamper, men er ofte svak. I dag var han helt utafor. Gang på gang ble han fraløpt og det ble store sjanser. Og backene sliter som faen.

Nå er det hatkamp mot Raufoss i neste, og deretter 3-4 tøffe kamper. Ting må snus raskt, ellers er vi nede og hilser på bunnstriden snart....!!


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: KFUM - Kamma

Post by Corrales »

Gjendineggen wrote: Sun Jun 23, 2019 8:52 pm Jeg mistenker også at Olsen har litt for mye å si når laguttak og spillerkjøp skal gjøres.
Man kan utvilsomt diskutere hvorvidt rekrutteringsjobben har vært god nok, men er det ikke hans tidligere meritter i forbindelse med spillerinvesteringer som er grunnen til at han ble hentet til Ham Kam da? Hvordan er det mulig at han skal ha litt for mye å si der når dette er hans kanskje viktigste ansvarsområde i jobbbeskrivelsen? Ellers så skjønner jeg at folk er skuffa, men å lese forumet her nå gjør meg direkte oppgitt. Tålmodighet er en dyd. Den er ikke spesielt fremtredende her inne.

Skal utdype dette nærmere i kveld.


Gjendineggen
Posts: 199
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: KFUM - Kamma

Post by Gjendineggen »

Corrales wrote: Mon Jun 24, 2019 6:00 pm
Gjendineggen wrote: Sun Jun 23, 2019 8:52 pm Jeg mistenker også at Olsen har litt for mye å si når laguttak og spillerkjøp skal gjøres.
Man kan utvilsomt diskutere hvorvidt rekrutteringsjobben har vært god nok, men er det ikke hans tidligere meritter i forbindelse med spillerinvesteringer som er grunnen til at han ble hentet til Ham Kam da? Hvordan er det mulig at han skal ha litt for mye å si der når dette er hans kanskje viktigste ansvarsområde i jobbbeskrivelsen? Ellers så skjønner jeg at folk er skuffa, men å lese forumet her nå gjør meg direkte oppgitt. Tålmodighet er en dyd. Den er ikke spesielt fremtredende her inne.

Skal utdype dette nærmere i kveld.


Har lest intervju med han i H-A flere dager før kamp hvor han sier hvem som spiller neste kamp. Det går vel utenfor jobbeskrivelsen hans?

Men er ikke der problemet ligger,så det er forsåvidt ikke verdt å diskutere.


Post Reply