Ham-Kam - KFUM

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1656
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 81 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Ham-Kam - KFUM

Post by Quadrophenia »

På tide med en kamptråd igjen. Vi tar imot Kåffa kl.15 i morra. De har som kjent åpnet sesongen meget bra og ligger på 4.plass. De har solgt toppskårer Moses Mawa til Godset, men er fortsatt et meget bra fotballag som man så da vi møtte de i juni.

Det blir en spennende kamp, me. Jeg tror vi gjør en langt bedre prestasjon enn i forrige møte.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 748
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Ham-Kam - KFUM

Post by GSP »

Bra offensivt i dag...


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1656
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 81 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Ham-Kam - KFUM

Post by Quadrophenia »

Bolkan Nordli kan gjerne spille resten av sesongen som spiss for min del. Med Midtskogen og Enkerud som reserver, blir behovet for en Mendy, som ikke ser ut til å gjenvinne selvtillit og målform minimal. Hva skjer med han er da spørsmålet.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Ham-Kam - KFUM

Post by rusk »

Er jo tidvis glitrende offensivt i dag! Helt annen variasjon i det offensive i dag enn den evinnelige balltrillinga vi har blitt servert det meste av sesongen. Høyresida leverer en knallkamp.

Defensivt er det natta. Nå har jeg akkurat sett baklengsmålene i opptak og det er jo direkte pinlig det som skjer. Null press, null markering. Spillere står bare og virrer i 16m når KFUM scorer.

Synes vi har veldig strekk i laget på ferdigheter. Matland, Johnsen og (dessverre) Sildnes har alt for mange svake kamper.

Litt ros til Kåffa og. Har null til overs for den klubben, men de har noen fryktelige gode fotballspillere i obos-sammenheng. Sortevik plaget oss fælt i dag.


Post Reply