Trenerteamet

Spillere, kamper, overganger etc.
BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: Trenerteamet

Post by BVegard »

Jeg tipper økonomi er eneste grunn til at Olsen fikk den stillingen. Dette var midt oppi verste covid-dritten og ingen visste hvilke inntekter som kom til å komme. Da er det lettvint og forståelig å ikke bruke mer penger enn strengt nødvendig.


Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Trenerteamet

Post by Gjendineggen »

Det skjønner jeg. Begynner å bli godt vant med at de pisser i buksa for å holde seg varm nå, men har det noen gang holdt over en lengre periode? Det var rene lønnsutgifter som ble spart med å ansette Olsen. I tillegg fikk de et sekssifret beløp for Helstrup. Man må ha folk på jobb for at ting skal gå rundt, selv om det koster penger. Jeg er sikker på at det fantes bedre løsninger på daværende tidspunkt, selv om det selvfølgelig kun blir spekulasjoner.

Dette her er uansett dårlig håndtert av klubben, uavhengig av spekulasjoner.


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Trenerteamet

Post by artigas »

Ut fra hva man visste da, og hva man ikke visste da, var det riktig å ansette Olsen. Både med tanke på rollen hans som sjef/assistent, hva han hadde gjort i strømmen, og først og fremst massiv usikkerhet knytta til hva som skulle skje med fotballen og klubben under en pandemi. Samtidig var det riktig av styret å ta det grepet de gjør nå. Så jeg vet ikke helt hvor dårlig håndtert det er, selv om det framstår som litt surrete i etterpåklokskapens lys.


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Trenerteamet

Post by artigas »

Ifølge h-a ryktes det at Gunnar Halle er aktuell, og at de har snakka med Johannes Moesgaard med 14 år bak seg i Vålerenga. Jeg kjenner ikke til sistnevnte. Begge virka rimelig interesserte utfra uttalelser i h-a.


IronAgeMan
Posts: 16
Joined: Sun Aug 05, 2018 5:29 pm

Re: Trenerteamet

Post by IronAgeMan »

Rekdal er ny Kamma-trener ut 2020-sesongen i første omgang: https://www.h-a.no/2020/sport/rekdal-bl ... am-trener/


Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Trenerteamet

Post by Gjendineggen »

Da ble Rekdal ansatt som ny hovedtrener. HamKam skal ha skryt for å ha ansatt riktig mann. Bare så synd de ikke gjorde det allerede i vinter.

Rekdal vil få orden i rekkene relativt fort, og poengene vil komme med en han som trener. Nå har vi en med personlighet, karisma, profesjonalitet og mentaliteten på plass.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Trenerteamet

Post by rusk »

At Rekdal går inn nå med 3-4 mnd igjen av sesongen, vs å få han til å signere en lengre kontrakt etter Helstrups avgang er to veldig forskjellige ting.

Tror dette blir bra for klubben. Det skal ikke være mange av spillerne i klubben som ikke kjenner litt ærefrykt når de møter Rekdal som trener. 😀


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Trenerteamet

Post by Quadrophenia »

Kjetil Rekdal! Tror han setter krav og klarer å organisere et forsvar.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Trenerteamet

Post by kammaguttioslo »

Ikke unaturlig med en umiddelbar forandring i resultat etter trenerbytte, la oss håpe på det slik at vi i det minste berger plassen. Ville vært katastrofalt med en ny tur ned i andre divisjon nå.


Post Reply