Trenerteamet

Spillere, kamper, overganger etc.
GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Trenerteamet

Post by GSP »

Frode Birkeland bør være uaktuell! #metoo


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Trenerteamet

Post by Quadrophenia »

Vi kan vel ta Helstrup-diskusjoner i denne tråden.

Mye kaos nå. Strand melder at: «– Ja, jeg kan bekrefte at vi har mottatt en oppsigelse som vi bestrider.»

Jeg syne Gaute skal tenke litt på ettermælet sitt n. Det her er faen ikke redelig. Om 2-3 år må han ut å søke jobb i fotball-Norge igjen og da er det greit å ikke ha det her i bagasjen. Jævla faen.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Trenerteamet

Post by artigas »

Ikke store fotavtrykket Helstrup har satt igjen på Hamar iallfall. Et prosjekt som skal ta så lang tid for å bli bra, og attpåtil er for sårbart til at det kan takle et trenerskifte.. Jeg er mentalt ferdig med ham nå. "Back to basics" med Olsen som trener og helst Brotangen som spillende assistent, mener jeg iallfall. Vi fikk jo begrensa ut av Olsen som sjef uansett siden han måtte være så mye assistenttrener.


tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Trenerteamet

Post by tagetrommis »

Hvis jeg forstår det riktig så skulle Helstrup vært tilbake på Hamar allerede, men at han sitter oppi Tromsø? Virker på meg som de aller fleste trenere er tro til kontrakta si, selv om situasjonen er som den er. Da er det som faen om det er en som skal utnytte det og at det selvsagt går utover Kamma denne gangen.

Greit at han vil til TIL, men kan vel gå ut kontrakta si, i hvert fall?


Nedtur
Posts: 1
Joined: Fri Jan 22, 2016 2:48 pm

Re: Trenerteamet

Post by Nedtur »

Noen som har oversikt over hvordan lovverket er med tanke på at han er delvis permittert? Kan han uten videre si opp kontrakten?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Trenerteamet

Post by Quadrophenia »

Jeg tviler.

Fy faen. Alt det pratet om tålmodighet, prosess of prosjekt. Bare piss!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Trenerteamet

Post by tagetrommis »

Han kjøpte seg ganske bra med tid i fjor sommer og folk trodde på han. Alle Tromsø har spurt før han nå har sagt nei, for de ønsker å bli på sine respektive plasser tross situasjonen. Helstrup stikker. Fy faen


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Trenerteamet

Post by kammaguttioslo »

Hvis han stikker, noe det kan se ut som nå så er det mildt sagt på tryne. Håper han feiler brutalt.


Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Trenerteamet

Post by Gjendineggen »

Det er mye som skrives nå, men tatt i betraktning de uttalelsene vår styreleder kommer med, så lukter det drama lang vei. Greit for meg at Helstrup drar, men faen ikke på denne måten. Men velger å forholde meg rolig inntil jeg vet mer konkret.
Arbeidstilsynet wrote:Arbeidstaker må påregne arbeidsplikt hvis det er arbeid i bedriften. Hvis ikke, faller arbeidsplikt og lønnsplikt bort. 14 dagers frist gjelder også for delvis permitterte. I de tilfeller der arbeidstaker allerede har sagt opp sin stilling før permitteringsbehovet oppsto, er gjeldende rett uavklart om hvilke regler som skal gjelde. Det vil være opp til domstolene å avgjøre i den enkelte sak hvorvidt arbeidstaker blir omfattet av permittering uten lønn som for de øvrige ved uenighet mellom arbeidsgiver og arbeidstaker.

https://www.arbeidstilsynet.no/arbeidsf ... mittering/


GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Trenerteamet

Post by GSP »

artigas wrote: Thu May 14, 2020 2:05 pm Ikke store fotavtrykket Helstrup har satt igjen på Hamar iallfall. Et prosjekt som skal ta så lang tid for å bli bra, og attpåtil er for sårbart til at det kan takle et trenerskifte.. Jeg er mentalt ferdig med ham nå. "Back to basics" med Olsen som trener og helst Brotangen som spillende assistent, mener jeg iallfall. Vi fikk jo begrensa ut av Olsen som sjef uansett siden han måtte være så mye assistenttrener.
Her sier artigas 100% av det jeg føler og ønsker!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply