Sesongen 2020

Spillere, kamper, overganger etc.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Sesongen 2020

Post by Quadrophenia »

Høgmo er vel også en aktuell kandidat i nord vil jeg tro, men det lukter litt Helstrup ja.

Og det igjen, lukter jo Olsen som trener ja. Og kanskje en annen tidligere Ståle-elev i tospann. Dokken kanskje? Eller Haugern? Eller kanskje Haagenrud tilbake?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Sesongen 2020

Post by GSP »

Dokken ble vel ansatt som assistent i Vålerengens i februar, så han er vel rimelig uaktuell. Ellers er både Haug'ern og Haagis fryktelig gode alternativer i mine øyne! I tillegg, vi skal ikke selge bjørnen før skinnet er skutt, er jo ingen selvfølgelighet at Helstrup forsvinner heller :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Sesongen 2020

Post by Quadrophenia »

GSP wrote: Mon Apr 20, 2020 2:23 pm Dokken ble vel ansatt som assistent i Vålerengens i februar, så han er vel rimelig uaktuell. Ellers er både Haug'ern og Haagis fryktelig gode alternativer i mine øyne! I tillegg, vi skal ikke selge bjørnen før skinnet er skutt, er jo ingen selvfølgelighet at Helstrup forsvinner heller :mrgreen:
Fortrenger alt som har med den klubben å gjøre. Blir spennende å se hva Mehran finner på av stunt til sommeren forresten!

Nei. Jeg håper også Helstrup fortsetter. Hadde vært megasynd om prosjektet måtte gi seg allerede. Jeg tror dog sjansen er ganske stor nå desverre.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: Sesongen 2020

Post by BVegard »

Hvis Helstrup forsvinner tipper jeg de løser det med Olsen og Twiddy. Med det sagt, jeg går og venter på at Rekdal skal ta turen over Stangebrua, men ikke sikkert at dette er riktig tidspunkt for det.


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Sesongen 2020

Post by artigas »

Helstrup i samtaler med TIL. Men det kan jo være flere kandidater.


Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Sesongen 2020

Post by Gjendineggen »

Tipper Helstrup drar. Like greit, har mine tvil om at han noen gang vil komme dit han tror han kan få HamKam. Tror heller ikke han vil lykkes spesielt godt i Tromsø. Ser på Helstrup som en trener på samme måte som en begrenset fotballspiller som kan få ut sitt maksimale potensiale i èn eller få klubber - og for Helstrup sin del var det i Tromsdalen. Det er mye som skal klaffe for å nå lenger for hans del.

Nå håper jeg har drar, så får vi heller klare oss med Olsen som Hovedtrener til coronaen har gitt seg, og litt lenger. Så lenge vi ikke rykker ned i år, så er jeg fornøyd, slik at vi heller kan se frem til å nok en gang starte med blanke ark fra 2021-sesongen.


GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Sesongen 2020

Post by GSP »

Er ofte enig med deg Gjendineggen, men her er jeg veldig uenig :mrgreen: Jeg tror nok Kamma skal klare seg om Helstrup drar, samtidig så føler jeg at fjoråret nærmest blir "bortkastet". Personlig har jeg stor tro på Helstrup/Olsen, men det aller meste blir også snudd på hodet på grunn av coronoa-pandemien. Jeg tror ikke vi vil få gjennomført denne sesongen, og det forandrer på veldig mye. Skulle Helstrup forsvinne nå vil neste trener, hvis jeg har rett, få veldig god tid på seg. Selv uten vanlige treninger i tiden fremover vil det bli tid til å å snakke taktikk, videoanalyser og teori. Skulle Helstrup ta jobben i TIL tror jeg også han gjør det med tungt hjerte; han fremstår som en ærekjær mann, som nesten vil føle det som et svik om han skulle forlate Kamma nå. Uten corona tror jeg fakisk ikke det ville vært aktuelt.

Forøvrig, viktig signal med signering av Solbakken i dag, og den fornuften han viser her vil antagelig være med å øke salgsverdien hans i fremtiden.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Sesongen 2020

Post by artigas »

Ifølge Nordlys (men jeg har selvsagt ikke tilgang bak betalingsmur), er Helstrup nære overgang og kanskje til og med presentert før helga. Jeg synes det ser ut som Kamma heldigvis har gitt litt motstand, og får penger. Det blir vel Olsen som trener. Lever fint med det. I framtida: kanskje ikke gå for et prosjekt som er for avhengig av at en trener blir.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Sesongen 2020

Post by Quadrophenia »

https://t.co/2yG2k4ikMD?amp=1

Her meldes det at Helstrup har sagt opp. Det kan han. El ikke gjøre? Blir vel som med Horneland i fjor..?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Sesongen 2020

Post by artigas »

Vet ikke om samme rettigheter gjelder når man er halvt permittert (som nå de siste dagene) som når man er fullt permittert. Uansett er vel dette bare å få litt mer kroner ut av det, noe som er bra.

Skal en assistent nå inn om det blir slik at Olsen tar over? Brotangen som spillende assistent hadde jeg hatt enormt troa på. Ellers har det jo her inne blitt prata på tidligere kamma-helter av typen Storbæk og Espen Haug. Evt Ringberg? Har vært tilknytta wang (og kunne jobba på Hamar) og trent litt lenger ned i divisjonssystemet. Mimrer om lange baller som RIngberg stussa videre til Olsen, så kanskje de kunne jobba sammen igjen :D

(Ellers er jo Stuart Baxter ledig som hovedtrener, kanskje han savner rolige forhold i Skandinavia, hehe. Totalt urealistisk selvfølgelig, men faen så gøy det hadde vært :D )


Post Reply