Ham-Kam - Øygarden

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
IronAgeMan
Posts: 16
Joined: Sun Aug 05, 2018 5:29 pm

Ham-Kam - Øygarden

Post by IronAgeMan »

I dag må det bli seier.

Jendal -
Skogvang Pedersen, Strømnes, Alegre, Matland -
Dieserud, Solbakken, Onsrud, Sildnes -
Svendsen, Pedersen

Ser ut til at Olsen og Frigård har hørt på Kristoffer Hagen og flyttet Lønstad Onsrud ned på midtbana og satt ut Johnsen. Spennende at Jendal står, noen som vet om Eriksen Ranmark er skadet? Han hadde vel en god kamp mot 'fugla?


BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: Ham-Kam - Øygarden

Post by BVegard »

Skade i tommel eller noe i den dur.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Øygarden

Post by Quadrophenia »

Faen


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Øygarden

Post by GSP »

Enig med siste talende!

Men, så skuffa som jeg er blir jeg nesten mer paff når jeg ser enkelte på facebook ønsker Olsen/Frigård ut...


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: Ham-Kam - Øygarden

Post by BVegard »

Olsen har vel kontrakt ut den sesongen her, og jeg har ingen tro på at den blir fornyet hvis det ikke skjer noe revolusjonerende.
Enig i at det er i tidligste laget å be om hodene på et fat, men jeg klarer ikke å befri meg for tanken om å få Rekdal inn dørene på Briskeby. Mulig jeg har gått glipp av noe essensielt som gjør at han er uaktuell, men det er ikke sikkert det er gjennomførbart når sesongen er over.

En ting er sikkert; hvis det er én som kan lære laget å spille kynisk når det er nødvendig så er der Reka.


Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Ham-Kam - Øygarden

Post by Orrhanan »

BVegard wrote: Tue Jul 14, 2020 8:56 pm Olsen har vel kontrakt ut den sesongen her, og jeg har ingen tro på at den blir fornyet hvis det ikke skjer noe revolusjonerende.
Enig i at det er i tidligste laget å be om hodene på et fat, men jeg klarer ikke å befri meg for tanken om å få Rekdal inn dørene på Briskeby. Mulig jeg har gått glipp av noe essensielt som gjør at han er uaktuell, men det er ikke sikkert det er gjennomførbart når sesongen er over.

En ting er sikkert; hvis det er én som kan lære laget å spille kynisk når det er nødvendig så er der Reka.
Reka er en vanskelig type å samarbeide med og er dessuten litt vel glad i å gamble. En stund siden han har trent et lag med suksess også.


Post Reply