Grorud - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Grorud - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

På tide med en kamptråd igjen. Grorud venter hjemme. Grorud har åpnet, som de andre nyopprykkede lagene, meget godt og ligger på 7.plass med 13 poeng. De har variert veldig i prestasjonene, fra å tape 0-3 hjemme mot Jerv til å slå Tromsø (som første lag i ligaen) nå sist. Det er ikke så uvanlig når de pleier å benytte seg av en meget ung førsteelvver (den yngste i ligaen i snitt. Ham-Kam har nest yngst forøvrig).

Historisk har vi ikke møtt de spesielt mange ganger. Vi tapte knepent mot de i cupen i fjor etter at bla. Vaagan Moen bommet på straffe. i 2017 slo vi de 10-0 tilsammen over to møter.

Det her blir som kjent Rekdals første kamp ved roret og det blir spennende å se om han har klart å påvirke spillerne i noen retning umiddelbart. Det var noen alternative varianter i førsteellveren i spillsekvensen i går så laget kan bli litt annerledes enn foregående kamper. Pedersen er suspendert, men Svendsen skal være klar for kamp igjen. Jeg håper vi får se et lag som tør å slippe seg løs i 90 minutter. Håper ikke de faller inn i egen 16-meter på slutten. Det har funket, mildt sagt, dårlig.

Jeg har trua på en bra kamp!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Grorud - Ham-Kam

Post by artigas »

Onsrud ned i dyp rolle på midten. Ble visst trent på det i går. Har troa på det.


Gjendineggen
Posts: 199
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Grorud - Ham-Kam

Post by Gjendineggen »

artigas wrote: Mon Aug 17, 2020 5:53 pm Onsrud ned i dyp rolle på midten. Ble visst trent på det i går. Har troa på det.
Yes! Ble letta når jeg så det. Der er der Onsrud er god, og det er fra den posisjonen han er mest målfarlig. Så kun siste 20,men deilig å se at vi klarer å ha litt eget spill i den fasen av kampen igjen. Dette så mye mer kontrollert ut enn det har gjort tidligere. Vil si det var en oppløftende start.


BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: Grorud - Ham-Kam

Post by BVegard »

For første gang på lenge startet jeg ikke å rydde på kjøkkenet da klokka passerte 85 minutter. Hadde faktisk tro på at de klarte å dra i land uten baklengs denne gangen.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Grorud - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Onsrud var god i går og vi hadde langt mer kontroll. Slapp til veldig lite.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply