Overganger 2021

Spillere, kamper, overganger etc.
GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by GSP »

Noen som har sett Moses på noen av bildene fra treningene denne uka eller?


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Top Dog
Posts: 56
Joined: Thu Nov 05, 2020 12:33 pm
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times

Re: Overganger 2021

Post by Top Dog »

Quadrophenia wrote: Fri Jan 22, 2021 6:28 pm
Quadrophenia wrote: Fri Jan 22, 2021 2:31 pm Det hadde vært villt, men forstår ikke helt hvorfor TIL henter Moses fremfor Udahl egentlig.
Forklaringen kom i HA:

«Spissen forteller at han har sett for seg to forskjellige alternativer. Han vil enten til en «bra» Eliteserie-klubb i en backup-rolle, eller spille for en ambisiøs klubb i OBOS-ligaen.

– Det er uaktuelt å gå til et bunnlag i Eliteserien. Mine styrker kommer ikke frem i lag som ikke produserer og har initiativ i kampene. Blant alternativene som passer til den beskrivelsen i OBOS-ligaen, så har jeg sett på HamKam som en mulighet, sier Udahl.»
Monstersignering i så fall. Kan umulig gå.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

GSP wrote: Fri Jan 22, 2021 8:05 pm Noen som har sett Moses på noen av bildene fra treningene denne uka eller?
Han sitter fast i Nigeria. Noe visumgreier visstnok.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Det meldes at Moses er klar for Tromsø nå. Det er litt synd da jeg føler han hadde så stort potensiale han ikke helt har fått ut, men som han sikkert får ut i år. Allikevel avhenger det veldig av erstatter. Kommer Udahl synes jeg det er helt greit. Hustad fra Brann tror jeg også vil passe godt inn.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Top Dog
Posts: 56
Joined: Thu Nov 05, 2020 12:33 pm
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times

Re: Overganger 2021

Post by Top Dog »

Quadrophenia wrote: Mon Jan 25, 2021 3:05 pm Det meldes at Moses er klar for Tromsø nå. Det er litt synd da jeg føler han hadde så stort potensiale han ikke helt har fått ut, men som han sikkert får ut i år. Allikevel avhenger det veldig av erstatter. Kommer Udahl synes jeg det er helt greit. Hustad fra Brann tror jeg også vil passe godt inn.
Enig i at Moses fort kunne blitt en prima spiss om han hadde fått på plass målteft og litt bedre avgjørelser. Fordelen med Udahl er at vi veit at han produserer mye mer og allerede er en toppspiller i OBOS, og dermed et sikrere kort inn mot en sesong hvor det satses. Hustad har jeg ikke sett så mye til, fikk vel ikke så mye spilletid i Brann?


GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by GSP »

Ham-Kam er enig med Vålerengens om en overgang for Amin Nouri. Nouri virker derimot tvilende grunnet pendling.

Nouri var knallgod i høst, hadde vært ypperlig om han ble med denne sesongen også!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Vi jakter Udahl og Hoven melder eurosport. Ganske villt om vi skulle lande nr.1 og 2 på toppskårerlisten ifjor.

https://www.eurosport.no/fotball/obos-l ... 0kqRzPAZo8


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by GSP »

DET hadde vært noe det!

Skal vi gjette på at Olsen (eller Rekdal) har tatt en telefon til Erlend Segberg også eller? Vi kunne hatt godt av en sentral midt til, ble utnevnt til kaptein av Rekdal i Start og er uten kontrakt? Ellers vet jeg at HA-ekspert Hagen mener at Robin Rasch hadde vært midt i blinken for Kamma. Må innrømme at jeg ikke har nok kontroll på Rasch, men Kristoffer spilte vel sammen med han i KFUM, så han vet i hvert fall litt om kvalitetene hans vil jeg tro.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Overganger 2021

Post by rusk »

GSP wrote: Wed Jan 27, 2021 10:13 pm DET hadde vært noe det!

Skal vi gjette på at Olsen (eller Rekdal) har tatt en telefon til Erlend Segberg også eller? Vi kunne hatt godt av en sentral midt til, ble utnevnt til kaptein av Rekdal i Start og er uten kontrakt? Ellers vet jeg at HA-ekspert Hagen mener at Robin Rasch hadde vært midt i blinken for Kamma. Må innrømme at jeg ikke har nok kontroll på Rasch, men Kristoffer spilte vel sammen med han i KFUM, så han vet i hvert fall litt om kvalitetene hans vil jeg tro.
Det jeg har sett av Rasch har i alle fall vært positivt og samspillet mellom han og Sortevik har vel vært noe av KFUM sin forse de siste sesongene. Hadde ikke grått om han tok turen nordover. Angående de to spissene som er i søkelyset, så er det vel bare å si ja takk til en eller begge. Høres i overkant ambisiøst ut med begge da riktignok :D


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

rusk wrote: Fri Jan 29, 2021 1:22 pm
GSP wrote: Wed Jan 27, 2021 10:13 pm DET hadde vært noe det!

Skal vi gjette på at Olsen (eller Rekdal) har tatt en telefon til Erlend Segberg også eller? Vi kunne hatt godt av en sentral midt til, ble utnevnt til kaptein av Rekdal i Start og er uten kontrakt? Ellers vet jeg at HA-ekspert Hagen mener at Robin Rasch hadde vært midt i blinken for Kamma. Må innrømme at jeg ikke har nok kontroll på Rasch, men Kristoffer spilte vel sammen med han i KFUM, så han vet i hvert fall litt om kvalitetene hans vil jeg tro.
Det jeg har sett av Rasch har i alle fall vært positivt og samspillet mellom han og Sortevik har vel vært noe av KFUM sin forse de siste sesongene. Hadde ikke grått om han tok turen nordover. Angående de to spissene som er i søkelyset, så er det vel bare å si ja takk til en eller begge. Høres i overkant ambisiøst ut med begge da riktignok :D
Rasch med ny kontrakt for KFUM. Forstår ikke hvorfor folk vil spille for en klubb knapt noen bryr seg om.

Det har vært stille lenge nå. Moses til TIL burde ha vært en deal nå, men har ikke hørt noe mer jeg. Noen mann til må ihvertfall inn. Mulig det åpner seg litt nå som det internasjonale vinduet er stengt. Mange som sikkert trodde på kontrakt i en utenlandsk liga.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply