Overganger 2021

Spillere, kamper, overganger etc.
Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2021

Post by Corrales »

Stemmer ikke overgangsvinduet på fredag? Hvis det er slik har i allefall jeg stresset.


GSP
Posts: 749
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by GSP »

Uten at jeg stoler for mye på at denne er oppdatert, men her står det i hvert fall at overgangsvinduet åpner igjen i morgen og er oppe til 12. mai.

https://www.fotball.no/lov-og-reglement/overganger/

Edit: https://www.fotball.no/tema/nff-nyheter ... gsvinduet/

Og her står det altså noe annet.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Det har åpnet seg opp for mange utenlandske spillere de siste dagene. Kanskje det gir mulighet for Ham-Kam på overgangsfronten?

Kanskje den her mystiske spilleren også kommer?

Det er et vanskelig marked innenlands så det hadde vært veldig spennende med noen spillere utenifra nå.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2021

Post by tagetrommis »

Skjærvik linkes til Tromsø, to uker før seriestart. Han uttaler til HA at han ikke har tenkt noe på det siden det ikke foreligger noe konkret. Jeg hadde håpet han hadde sagt umiddelbart at han blir værende i Ham-Kam. Tromsø er uansett avhengig av å selge Wangberg for å få råd til Skjærvik. Men Tromsø har jo henta fra Ham-Kam rett før seriestart før, de.

Ble heller ingenting av den utenlandske angrepsspilleren som visstnok var klar for klubben.


Gjendineggen
Posts: 199
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Overganger 2021

Post by Gjendineggen »

Føler meg trygg på at Skjærvik blir. Hva kan Tromsø lokke med? For meg høres det ikke spesielt fristende ut å signere for en klubb som ligger i en by hvor det er gjennomsnittlig 70cm snø om dagen, -45 grader i april, mørkt hele året og garantert nedrykk i løpet av 2021. Bare typer på nivå med Gaute Helstrup som synes det høres forlokkende ut.

Nei, Skjærvik skal spille for et opprykksjagende HamKam og lære seg å bli en lederskikkelse der.


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2021

Post by Corrales »

GSP wrote: Wed Apr 28, 2021 10:35 pm Uten at jeg stoler for mye på at denne er oppdatert, men her står det i hvert fall at overgangsvinduet åpner igjen i morgen og er oppe til 12. mai.
Virker som dette kan legges til grunn (heldigvis). Når det gjelder Skjærvik så tenker jeg i utgangspunktet at Kamma sitter med relativt gode kort. Han har vel kontrakt ut 2023-sesongen. Er han i nærheten av å forsvare den hypen som har vært nå i det siste så skulle en anta at etter et eller to år til i Kamma både vil øke salgsverdi og bli aktuell for vesentlig større klubber enn Tromsø. Tror derfor både Skjærvik og Kamma er tjent med å fortsette samareidet inneværende sesong. Dette er muligens å kaste sten i glasshus (mtp Ham Kams overganger fra Strømmen), men Helstrup/Tromsø virker å ha hengt seg opp i spillere her.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Nå må det da skje noe på spissfronten snart? 11 dager til seriestart jo!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Overganger 2021

Post by antevitaic »

No såg ikkje eg kampen mot Stabæk, men slik det går fram av lagoppstillinga på hamkam.no blei det spelt med to spissar. Stemmer dette? Om så ser Rekdal på moglegheita til å leggja om frå 5-4-1 til 5-3-2. Då skrik stallen etter minst ein spiss. Sjølv om eg har trua på og liker Enkerud veldig godt.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

I intervjuer har de sagt de vil variere mellom 3-5-2 og 3-4-3. Avhengig av motstander.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Fagereng ferdig. Det må vel bety at en ny keeper er på vei inn..? Gårsdagens kamp viste at Jaro helst bør maks være andrekeeper.

I tilegg har Tromsø bydd 1,5 for Skjærvik. Langt ifra nok synes jeg. Vanskelig å finne erstatter i dagens marked. I tilegg er han ung, lokal og har lang kontrakt.

At han signerte såpass lang kontrakt viser bra teft fra Olsen og co. Vi må være i forkant med talentene våre hele tiden så vi slipper sånn Mickelson-caser der de går på bosman.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply