Overganger 2022

Spillere, kamper, overganger etc.
GSP
Posts: 749
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

Ikke spesielt god, stort sett skada siste året.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2022

Post by artigas »

Ifølge Kr Hagen så er Marcus Pedersen skikkelig påskrudd og viser klasse på treningene, og han skjønner ingenting om han ikke blir signert. Skal det kanskje skje noe der snart da? Hvis det stemmer så gjerne før helga.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by Quadrophenia »

Og nå er Marcus visstnok klar. Hva tror dere?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Geiran1
Posts: 45
Joined: Wed Oct 06, 2021 6:49 pm
Has thanked: 20 times
Been thanked: 5 times

Re: Overganger 2022

Post by Geiran1 »

Veldig bra at Marcus får muligheten.
Tror han kommer til å gi alt, for å bevise at han holder mål.
Om han er spissen Hamkam trenger vil bare fremtiden vise.
Men heller han enn å svi av 5 mil på en reserve fra Brann/Vif.


tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by tagetrommis »

Quadrophenia wrote: Wed Aug 10, 2022 9:32 pm Og nå er Marcus visstnok klar. Hva tror dere?
Håper han komme innpå siste 20 og vippe kamper i Kammas favør. Kirkevold, Enkerud og Yakovenko virker som spillertyper som er altfor like, så at det trengs en målscorer eller to er det liten tvil om.


Srdjanurosevic
Posts: 2
Joined: Wed Jan 19, 2022 11:39 am

Re: Overganger 2022

Post by Srdjanurosevic »

Har trua. Vil passe godt i måten vi spiller på både offensivt og defensivt. Helt rå i boksen, så nå er det bare å pumpe inn baller foran mål.

Heller ikke dyrt for klubben, får håpe kroppen holder.


Mot moderne fotball
Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Overganger 2022

Post by Primus »

Quadrophenia wrote: Wed Aug 10, 2022 9:32 pm Og nå er Marcus visstnok klar. Hva tror dere?
Ekstremt skeptisk, på tross av lav risiko, da han neppe kan kreve store lønna. Er det noe Marcus er god på, så er det kamper med høy betydning, og vi kan fort spille mange av dem denne høsten.

Bakgrunnen for skepsisen er naturligvis skader og alt det utenomsportslige røret han har representert tidligere, og som jeg stiller meg tvilende til at han er fullstendig ferdig med.

Kommentarfeltet til H-A blir fornøyde i hvertfall.


BVegard_
Posts: 10
Joined: Sat Aug 06, 2022 10:29 am
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2022

Post by BVegard_ »

Primus wrote: Thu Aug 11, 2022 7:55 am
Quadrophenia wrote: Wed Aug 10, 2022 9:32 pm Og nå er Marcus visstnok klar. Hva tror dere?
Ekstremt skeptisk, på tross av lav risiko, da han neppe kan kreve store lønna. Er det noe Marcus er god på, så er det kamper med høy betydning, og vi kan fort spille mange av dem denne høsten.

Bakgrunnen for skepsisen er naturligvis skader og alt det utenomsportslige røret han har representert tidligere, og som jeg stiller meg tvilende til at han er fullstendig ferdig med.

Kommentarfeltet til H-A blir fornøyde i hvertfall.
Så lenge han leverer på banen så bryr jeg meg katta om hva han gjør utenom, så fremt det er på riktig side av loven.
Uten sammenligning forøvrig, Myggen og Carew var ikke akkurat kjent for å bare spise havregrøt og se på gullrekka de heller.


Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Overganger 2022

Post by Primus »

BVegard_ wrote: Thu Aug 11, 2022 8:04 am
Primus wrote: Thu Aug 11, 2022 7:55 am
Quadrophenia wrote: Wed Aug 10, 2022 9:32 pm Og nå er Marcus visstnok klar. Hva tror dere?
Ekstremt skeptisk, på tross av lav risiko, da han neppe kan kreve store lønna. Er det noe Marcus er god på, så er det kamper med høy betydning, og vi kan fort spille mange av dem denne høsten.

Bakgrunnen for skepsisen er naturligvis skader og alt det utenomsportslige røret han har representert tidligere, og som jeg stiller meg tvilende til at han er fullstendig ferdig med.

Kommentarfeltet til H-A blir fornøyde i hvertfall.
Så lenge han leverer på banen så bryr jeg meg katta om hva han gjør utenom, så fremt det er på riktig side av loven.
Uten sammenligning forøvrig, Myggen og Carew var ikke akkurat kjent for å bare spise havregrøt og se på gullrekka de heller.
Så fremt det er på riktig side av loven ja, ikke alltid vært det.

At ikke alle lever fullstendig A4 er helt greit, men tenkte mer på innflytelsen det har på resten av gruppa hvis det er én eller flere bajaser i spillergruppa(typ feks Brann 2021). Ville du for eksempel hatt Vegard Forren inn? Utvilsomt god nok backup, men medfører så jævla mye utenomsportslig rot, at det ikke er verdt det.


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2022

Post by artigas »

Vet jo ikke hvor mange minutter han tåler og hvordan dette går, men den situasjonen kamma er i nå, tilsier at det ville vært feil å ikke prøve. En prestasjonsbasert korttidskontrakt med Pedersen er greit, siden evt andre som kommer inn antakelig ikke vil være like«proven» på dette nivået. Kirkevold får mørne forsvaret før Pedersen kommer inn og putter de siste tjue.


Post Reply