TIL - HamKam

Spillere, kamper, overganger etc.
Top Dog
Posts: 56
Joined: Thu Nov 05, 2020 12:33 pm
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times

Re: TIL - HamKam

Post by Top Dog »

Det mest alarmerende defensivt var hvor lett tromsø spilte gjennom ledd og fikk rom der. I tillegg til at det ofte ble langt mellom stopperne, som ga spissene rom der og. Offensivt holder det å nevne at Kamma hadde .39 i xG, lavest denne runden, og denne gangen løy ikke den statistikken i min bok... Kirkevold og Onsrud to positive overraskelser dog. Har trua hjemme mot Sandefjord!


Gjendineggen
Posts: 199
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: TIL - HamKam

Post by Gjendineggen »

Det er greit at vi skal ligge bakpå og la motstanderen styre mye av spillet borte, men det finnes grenser hvor lave vi skal være. Vi må ikke overvurdere motstanderen. Det er tross alt norske lag vi spiller mot... Faren ved å ha en sånn holdning til kampen som i dag, er at aggressiviteten fort forsvinner. Det synes jeg vi så klare tegn på i dag. Veldig avventende i presset gjennom store deler av kampen, og både det defensive og offensive blir urytmisk.

Men vi snur dette hjemme i neste kamp!


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: TIL - HamKam

Post by Quadrophenia »

Litt rart å ta av Dunn, var det ikke? Når vi er så lite skapende er det jo bra å ha et våpen på offensiv dødball?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 749
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: TIL - HamKam

Post by GSP »

I utgangspunktet enig med deg Q, men syns han virka litt stress i går. Stort sett knallgod i duellene som alltid, men virka som det ble litt tryggere bakover etter at Opsahl kom inn? I hvert fall den følelsen jeg satt med underveis i går.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply