KBK-Kamma, 4. serierunde

Spillere, kamper, overganger etc.
Kamma
Posts: 43
Joined: Sat Nov 07, 2020 6:48 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: KBK-Kamma, 4. serierunde

Post by Kamma »

Fryktelige første 30 her. Slurvete i pasningsspillet der vi spiller på oss brudd etter brudd. Syns det i det hele tatt virket nervøst. Siste 10 var meget bra. Dette Kristiansund-laget er absolutt mulig å slå. Kom igjen nå!


Kamma
Posts: 43
Joined: Sat Nov 07, 2020 6:48 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: KBK-Kamma, 4. serierunde

Post by Kamma »

Gjendineggen wrote: Sun Apr 24, 2022 6:57 pm Mulig jeg gikk glipp av noen tydeligere bilder i pausa, men den ballen kan da umulig ha vært inne? :D

Godt å se at vi hevet oss siste 10 i 1.omg. Starten car mildt sagt fryktelig. Der ser vi hva overgangen fra kunstgress til gress har å si i kamp. Kan ikke bruke en drøy halvtime i hver bortekamp for å tilpasse oss underlaget.
KBK spiller på kunstgress.

Ifølge studio var ballen inne.


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: KBK-Kamma, 4. serierunde

Post by Heis »

Vanskelig å si om den var inne, men jeg tror ikke vi skal dømme fra fotposisjonen til forsvarsspilleren etter han har satt den i bakken igjen.

For øvrig er det kunstgras på Kristiansund Stadion.


Kamma
Posts: 43
Joined: Sat Nov 07, 2020 6:48 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: KBK-Kamma, 4. serierunde

Post by Kamma »

Viser karakter ved å komme tilbake to ganger. Godt å se at Yuri får sin første såpass fort.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1656
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 81 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: KBK-Kamma, 4. serierunde

Post by Quadrophenia »

Det første baklengsmålet irriterer meg litt. Ser en spiller jogger tilbake også. Vanskelig å se hvem det er. Og lite distinkt forsvarsspill etterpå. Den kunne vært unngått selvom de kontrer raskt. Andremålet er veldig bra spill av KBK og vi ligger godt og er klare for å blokkere. Uheldig at den går innom Kongsro og inn.

Jeg synes at vi hever oss veldig etter en dårlig start og selv når vi ikke henger helt med i starten jobber og sliter laget veldig slik at KBK ikke kommer til så mye sjanser. Det kan være at KBK ikke klarte å utnytte overtaket spillermessig fordi de ikke er spesielt gode også. Et bedre lag vil kanskje straffe oss mer. Vi må henge mer med i starten, også på bortebane.

Vi fremstår som et lag, men vi har lite individuelle ferdigheter som kan gjøre det helt store nå. Kirkevold hadde heller ikke helt dagen igår og da blir det litt for tynt der fremme.

Alt i alt et veldig deilig poeng og hadde det vært før sesongen hadde jeg vært ekstremt glad for ett poeng, men nå føler jeg at det absolutt er en kamp vi kunne ha vunnet om vi hadde vært mer påskrudd fra start og hadde utnyttet sjanser til overganger på en bedre måte.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply