Ham-Kam - vif

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Ham-Kam - vif

Post by Quadrophenia »

5 dager igjen til hjemmekampen mot vif.


Gratisbuss fra Oslo, Påmelding med navn og telefonnummer til: briskebybanden@outlook.com.
I tillegg er det reduserte billetter til bandefeltet Bruk "banditt22" når du kjøper billett i appen.

Nok en viktig kamp mot et lag i form. Det blir tøft, men kampene mot vif pleier alltid å leve sitt eget liv. Med trøkk på tribuna og full tenning har jeg trua på poeng. Solgt rundt 4000 billetter nå så det blir mest trolig fullt.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Kamma
Posts: 43
Joined: Sat Nov 07, 2020 6:48 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Ham-Kam - vif

Post by Kamma »

Nå vil jeg se endringer fra trenerteamet. Synes Kobe fortjener å starte. Usikker på Bjørlo. Angrepsrekka har ikke akkurat levert nok til at dem fortjener å spille kamp etter kamp, så her vil jeg ha inn Faraas. Han fortjener hvertfall flere sjanser istedenfor Yakovenko.


JanErik
Posts: 38
Joined: Sun Oct 17, 2021 4:30 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 3 times

Re: Ham-Kam - vif

Post by JanErik »

Grusom timing på det baklengsmålet til pause


kimpi
Posts: 42
Joined: Fri Jan 29, 2016 8:14 pm
Been thanked: 1 time

Re: Ham-Kam - vif

Post by kimpi »

Årets mål av faraas, rått å komme inn som 16 åring og trylle ballen i mål. Akkurat som pedersen en gang i tiden, så forøvrig veldig frisk ut der han rev seg løs på et frispark og nesten fikk pannebrasken på ballen!


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Ham-Kam - vif

Post by Quadrophenia »

Så deilig seier. Litt flaks, men viser karakter, igjen. Viktig psykologisk. Nå venter Glimt på Aspmyra, der alt er bonus, og det hadde vært blytungt med 4 tap på rad.

Flott å se en pigg Pedersen også. Han så bedre ut enn forventet.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
StåhlOgBetong
Posts: 31
Joined: Fri Jan 07, 2022 10:18 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Ham-Kam - vif

Post by StåhlOgBetong »

Det året Pedersen scoret mot RBK så rykket vi ned. Så håper det ikke er helt samme historien.


GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Ham-Kam - vif

Post by GSP »

Quadrophenia wrote: Sun Aug 14, 2022 10:30 pm Så deilig seier. Litt flaks, men viser karakter, igjen. Viktig psykologisk. Nå venter Glimt på Aspmyra, der alt er bonus, og det hadde vært blytungt med 4 tap på rad.
Også seier a gitt! :mrgreen:

Ellers er det bare å si seg enig med mye av det som blir sagt ellers her; jævlig gøy med Faraas, Pedersen viser at han kan bidra, selv om jeg mener at Vålerengens nærmer legger opp til det ved å falle betraktelig lavere i banen i det øyeblikket han kommer innpå.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Ham-Kam - vif

Post by Quadrophenia »

GSP wrote: Mon Aug 15, 2022 5:28 pm
Quadrophenia wrote: Sun Aug 14, 2022 10:30 pm Så deilig seier. Litt flaks, men viser karakter, igjen. Viktig psykologisk. Nå venter Glimt på Aspmyra, der alt er bonus, og det hadde vært blytungt med 4 tap på rad.
Også seier a gitt! :mrgreen:

Ellers er det bare å si seg enig med mye av det som blir sagt ellers her; jævlig gøy med Faraas, Pedersen viser at han kan bidra, selv om jeg mener at Vålerengens nærmer legger opp til det ved å falle betraktelig lavere i banen i det øyeblikket han kommer innpå.
Føltes som en seier!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply