Sesongen 2023

Spillere, kamper, overganger etc.
ZuperEngR
Posts: 30
Joined: Mon Feb 01, 2016 2:02 pm
Has thanked: 21 times
Been thanked: 2 times

Re: Sesongen 2023

Post by ZuperEngR »

Jepp, jeg har også regnet meg frem til det. Bare å satse alt på seier mot Godset! :shock:


SpellSpar
Posts: 90
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times

Re: Sesongen 2023

Post by SpellSpar »

Stabæk slår VIF og Sandefjord slår RBK vil gi følgende tabell før vi møter VIF:
Kamma 30/31/33
Sandefjord 28
Stabæk 28
VIF 24

Så slår vi VIF hjemme, sikrer plassen og sender VIF ned til OBOS :D


Utafor
Posts: 44
Joined: Sun Apr 29, 2018 10:42 pm
Been thanked: 6 times

Re: Sesongen 2023

Post by Utafor »

Fotballfri-helg fikk meg til å se nøyere i gjennom årets sesong for Ham-Kam. Årets banditt må stå mellom Kirkevold og Onsrud. Begge har levert meget bra (Onsrud kanskje mer jevn?) og jeg er ganske sikker på at begge spiller i Kamma neste sesong uten at de må leies inn til sommeren.

Så kan vi prise oss lykkelige for at ishockey ikke er større på Island og Sørlandet. Ser for meg både Norheim og Bjarnason liggende på isen for gult og blått, men glad de har ligget og blokkert for grønnhvit i år!


antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Sesongen 2023

Post by antevitaic »

Knallsterk sesong av Hamarkameratene. Å halda plassen etter å ha mista Kurucay og Skjærvik, og Eriksen litt for der, utan å bruka stort på erstatningane, er imponerande.

Jakob Michelsen skal ha ein stor del av æra for det. Han har greidd å halda roen trass enkelte periodar i løpet av sesongen, kor det begynte å ulma litt. Banespelet har blitt noko utvikla, utan at den defensive basisen blei kullkasta (sett bort frå nokre enkeltkampar…). Eg meiner då å sjå at kontringsspelet er blitt betre, at Kamma ofte har greidd å spela seg raskt ut og mot sidebackane. Ein vellukka sesong i så måte.

Stallen såg tynn ut før sesongen, men har berre blitt betre utover. Ikkje mange som trudde Tore André Sørås skulle få spela seg inn på laget og vera ein av dei som tok tak. Michelsen viser seg å vera ein som får potensiale ut av ein spelar og ut av ein tropp. Håpar han blir ei stund. Dei som i løpet av den tunge perioden til Kamma like før midtvegs i sesongen (og før sesongen, for den saks skuld, i sesongoppkøyringa!) begynte å kviskra om at Michelsen gjekk på utrygg grunn, kan gjerne sjå seg ein gong eller to i spegelen. Alle er tent med å halda saman i ein klubb, og når ein har så dyktige og engasjerte menn som M., bør ein berre stilla seg bak.

Årets kamerat er for meg Fredrik Sjølstad. Alltid roleg og beherska. Tek for seg i duellspelet. Kvar og ein ville fått seg ein støkk etter dei to smellane han fekk i fleisen i byrjinga av sesongen, men han stod i det. Ei nyting å sjå når han leser spelet, spring opp ein gjennombruddsball og sentrer ballen ut til innkast i staden for å ta nokre sjansar! Ein god nummer to, kunne like gjerne vore nr. ein, Lønstad Onsrud. For ein herleg spelar. Klinka han i krysset borte mot S08.

Og så rykka Vålerenga ned då. Flott sesong!
Last edited by antevitaic on Wed Dec 13, 2023 1:18 pm, edited 1 time in total.


LaFlame
Posts: 39
Joined: Mon Dec 20, 2021 2:24 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 8 times

Re: Sesongen 2023

Post by LaFlame »

Det er noe nydelig poetisk og nasjonalromantisk av å få servert en Kamma oppsummering på nynorsk. Gode refleksjoner er det og!


Post Reply