Overganger 2024

Spillere, kamper, overganger etc.
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2024

Post by anonymous1918 »

Start har avslått bud på Luc Mares fra HamKam. IFK Norrköping har kastet seg inn i kampen og er i dialog med Start, i følge overgangsguru Stian de Wahl.

Jeg håper på ny Dunn-kontrakt og gjennombrudd på canadieren!


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by Quadrophenia »

anonymous1918 wrote: Fri Feb 09, 2024 11:44 am Start har avslått bud på Luc Mares fra HamKam. IFK Norrköping har kastet seg inn i kampen og er i dialog med Start, i følge overgangsguru Stian de Wahl.

Jeg håper på ny Dunn-kontrakt og gjennombrudd på canadieren!
Man skal vel ikke dømme utifra noen få treningskamper, men det fremstår ihvertfall som om han har mistet endel i løpet av tiden hans ute om man allikevel skal dømme utifra treningskampene. Litt treg oppe i ballfører og ikke den samme akselerasjonen som før. Ikke patent på Fredericas mål her om dagen. Jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk. Sjølstad har jo den kroppen han har og Bjarnason, Opsahl og Norheim var jo ustabile ifjor. Vi trenger en som fort skal spille halvparten av kampene kommende sesong. Er Dunn den vi skal satse på for det? Hadde det vært en joker-rolle hadde jeg vært mer positiv, men føler en signering av han fremfor et annet sikrere kort er mer romantikk enn rasjonalitet.

Om han fremstår mer solid mot Lyngby i morra og Aalborg neste helg skal jeg selvfølgelig revurdere.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2024

Post by anonymous1918 »

Dunn-utspillet er selvsagt mer ønsketenking :) Vi må ha en stopper uavhengig om Dunn blir eller ikke, men ingenting er bedre enn om han kommer tilbake og får en god sesong.

Tviler på at vi er i en posisjon hvor vi kan være i en budkrig, og det er nevnt summer på 6-7 mill av supporter på Twitter :D . Riktig nok av en Start-supporter og ikke troverdige hold.


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2024

Post by anonymous1918 »

Arilas i TV2 melder at vi var lagt inn et nytt bud på Luc Mares. Så tydeligvis kan vi være med i en budkrig likevel :)


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by Quadrophenia »

Aslak Falch trener med Kamma. 31 år. 138 kamper i OBOS-ligaen, 53 kamper i eliteserien. Sist i Sandnes.

Rutinert ihvertfall. En fordel om han må steppe inn ved skader eller karantene.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by Quadrophenia »

William Osnes-Ringen er klar for Ham-Kam. 17-år, midtbane, kommer gratis fra vif.

Kanskje ikke en nøkkelspiller i år, men bra å ha i stallen og et spennende talent for fremtiden. Sikkert viktig for rekruttlaget også.


https://www.hamkam.no/nyheter/william-o ... er-kamerat


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
SpellSpar
Posts: 90
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times

Re: Overganger 2024

Post by SpellSpar »

Sander Kaldråstøyl Østraat klar melder Stian André de Wahl. Kult!


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by Quadrophenia »

Man ser tydelige tendenser til at stallen forynges, gradvis. Det er viktig og gledelig. Nå har vi hentet to talenter med mange u-landskamper bak seg for en meget liten sum (utifra det jeg har hørt). Disse spillerne preger kanskje ikke laget i år, men kan fort gjøre seg gjeldende gjennom innhopp og gradvis ta steg. Blir spennende å se de på rekruttlaget også.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
DævenD
Posts: 7
Joined: Tue Feb 06, 2024 12:51 pm
Has thanked: 2 times

Re: Overganger 2024

Post by DævenD »

anonymous1918 wrote: Sat Feb 10, 2024 4:41 pm Arilas i TV2 melder at vi var lagt inn et nytt bud på Luc Mares. Så tydeligvis kan vi være med i en budkrig likevel :)
Noen som vet hva som skjer her? Ble bud nr 2 avslått? Ser Norrköping har signert en ny stopper i ca samme prisklasse for et par dager siden, så de er kanskje ute av dansen.


DævenD
Posts: 7
Joined: Tue Feb 06, 2024 12:51 pm
Has thanked: 2 times

Re: Overganger 2024

Post by DævenD »

DævenD wrote: Sun Feb 18, 2024 10:58 am
anonymous1918 wrote: Sat Feb 10, 2024 4:41 pm Arilas i TV2 melder at vi var lagt inn et nytt bud på Luc Mares. Så tydeligvis kan vi være med i en budkrig likevel :)
Noen som vet hva som skjer her? Ble bud nr 2 avslått? Ser Norrköping har signert en ny stopper i ca samme prisklasse for et par dager siden, så de er kanskje ute av dansen.
I samme øyeblikk som jeg skrev her kom det oppdatering på tv2: https://www.tv2.no/overganger/direkte/# ... -akseptert


Post Reply