Ham-Kam - Haugesund

Spillere, kamper, overganger etc.
SpellSpar
Posts: 90
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times

Ham-Kam - Haugesund

Post by SpellSpar »

Søndag 17:00, møkkavær, lite folk (?). Det bør ikke bli det, men regn, sludd og lite sexy motstander tilsier at hedmarkingen holder seg hjemme. Dessverre.

Forhåpentligvis har Sandefjord gått på et soleklart tap borte mot Glimt og LSK har tatt 3 poeng mot VIF tidligere på dagen. Men aller viktigst er det at vi gjør jobben. 3 poeng her er så viktig det at jeg prøver å ikke tenke så mye på alternativet.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Haugesund

Post by Quadrophenia »

SpellSpar wrote: Wed Oct 18, 2023 7:35 am Søndag 17:00, møkkavær, lite folk (?). Det bør ikke bli det, men regn, sludd og lite sexy motstander tilsier at hedmarkingen holder seg hjemme. Dessverre.

Forhåpentligvis har Sandefjord gått på et soleklart tap borte mot Glimt og LSK har tatt 3 poeng mot VIF tidligere på dagen. Men aller viktigst er det at vi gjør jobben. 3 poeng her er så viktig det at jeg prøver å ikke tenke så mye på alternativet.
Ja, dårlig billettsalg sålangt. Viktig at folk får med seg bekjente og venner på denne. Mas litt på folk. Kanskje årets viktigste kamp. Veldig mye er gjort om vi vinner her.

Synes vi har gjort det bra mot Haugesund post-opprykk. Ifjor slo vi de ganske komfortabelt hjemme og hadde en kanskje litt heldig U borte. I år tapte vi borte, men det kunne bikket alle veier. Jeg har trua!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Ham-Kam - Haugesund

Post by antevitaic »

Har sett seg sjølv i ein god posisjon no, Kamma. Uavgjort er heller ikkje eit dårleg resultat i denne kampen.

Kirkevold ute?


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Ham-Kam - Haugesund

Post by anonymous1918 »

Kirkevold og Sjølstad er tilbake.

Sandefjord tapte i går, så hvis vi vinner i dag og RBK gjør jobben hjemme mot Stabæk, så vil jeg påstå at vi er trygge.

Da har vi 9 poeng ned til Sandefjord på direkte nedrykk og 7 poeng ned til Stabæk på kvalik med 5 kamper igjen.

… men det skjer jo ikke 8-)


sawhill
Posts: 11
Joined: Fri Jan 29, 2016 8:27 pm
Has thanked: 1 time

Re: Ham-Kam - Haugesund

Post by sawhill »

HamKams dårlige målforskjell kan bli skjebnesvanget til slutt.
Dagens kamp blir utrolig viktig! Gi jernet for fullt så tror jeg vi tar seieren.


Utafor
Posts: 44
Joined: Sun Apr 29, 2018 10:42 pm
Been thanked: 6 times

Re: Ham-Kam - Haugesund

Post by Utafor »

Grusom omgang. Skaper ingenting, men lar Haugesund få det slik de vil.


JanErik
Posts: 39
Joined: Sun Oct 17, 2021 4:30 pm
Has thanked: 9 times
Been thanked: 3 times

Re: Ham-Kam - Haugesund

Post by JanErik »

Det var en fæl omgang. Veldig skuffende i en så viktig kamp

Ble ikke noe særlig bedre i andre omgang heller


Utafor
Posts: 44
Joined: Sun Apr 29, 2018 10:42 pm
Been thanked: 6 times

Re: Ham-Kam - Haugesund

Post by Utafor »

Kamma og viktige kamper går aldri. Hvorfor kommer ikke Udahl tidligere innpå? Nå blir høsten helt jævlig.


Utafor
Posts: 44
Joined: Sun Apr 29, 2018 10:42 pm
Been thanked: 6 times

Re: Ham-Kam - Haugesund

Post by Utafor »

Helt annen innstilling til kamper mot RævBK og Glimt. Så utrolig tafatt i dag. Obos er artig det, men ikke meg Kamma!


Utafor
Posts: 44
Joined: Sun Apr 29, 2018 10:42 pm
Been thanked: 6 times

Re: Ham-Kam - Haugesund

Post by Utafor »

Har vært med så lenge at når man taper 3-0 hjemme for Haugesund da blir Obos fortjent. Skuffa lell! Synes ingen får godkjent i dag. Rare bytter som ikke endrer kampen i det hele tatt. Trodde Udahl som hadde et godt innhopp i Sandefjord skulle få flere minutter i dag. Ser ikke treningene til Ham-Kam, men er det så ille?


Post Reply