Ham-Kam - Molde

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
LaFlame
Posts: 41
Joined: Mon Dec 20, 2021 2:24 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 8 times

Ham-Kam - Molde

Post by LaFlame »

Etter, i mine øyne, ett heldig bortepoeng mot KFUM, står Molde og Kristian Eriksen på motsatt halvdel på Briskeby. Gutta virker klare, men det er ikke den nye langsiden da det var problemer med vrimleseksjonen på tribuna. Lekkasjen i bana er heller ikke funnet, så alt er som det pleier å være.

Sam Rogers er tilbake i Kamma, og er klar til match. Det samme er Niklas Ødegård da man i Norge kan spille mot egen klubb på utlån. Molde mangler begge de beste spissene sine i Berisha og Guldbrandsen.

Blir fort enda en forsvarsbatalje med et lavt Ham-Kam lag som satser på kontringene mot et Molde lag som kommer i god form etter Europa og en god start på sesongen. Solgt litt over 3000 billetter, etter blant annet en positiv promotur på CC hvor gutta fikk være litt rockestjerner.

Mitt tips: dette skal holde hardt, så 1-3, dessverre.

Tanker?


camaradas
Posts: 44
Joined: Sat Feb 04, 2023 1:27 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Ham-Kam - Molde

Post by camaradas »

Bør bli bedre enn i fjor hvertfall. Må være tett opp mot maks for å få med oss noe i dag. Veldig usikker på hva vi skal gjøre på midten. Tenker at vi har for lite forflytningsevne der kommer til å bli et problem i nesten alle kamper i år😔


camaradas
Posts: 44
Joined: Sat Feb 04, 2023 1:27 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Ham-Kam - Molde

Post by camaradas »

Håper på 2-1. Tipper det ender 1-2


camaradas
Posts: 44
Joined: Sat Feb 04, 2023 1:27 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Ham-Kam - Molde

Post by camaradas »

Når en så stor del av et lags identitet handler om dødballer og innkast bør man vurderer å signere en som kan kaste langt.
Er også fint om man klarer å slå en OK corner.


brun
Posts: 37
Joined: Sat Jun 19, 2021 12:56 pm
Has thanked: 11 times
Been thanked: 2 times

Re: Ham-Kam - Molde

Post by brun »

Surfis. Synes det var en ganske bra prestasjon av laget. Som vanlig er det marginer og siste touchet. Det her lover godt for resten av sesongen kontra oppvisningen på tirsdag.


camaradas
Posts: 44
Joined: Sat Feb 04, 2023 1:27 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Ham-Kam - Molde

Post by camaradas »

Veldig mye bra i dag, men at vi ikke har noen som kan kaste inn i 5meteren er for meg sinnsykt. Dødballer og lange kast bør vi være best på i ES, men vi har desverre ingen som kaster langt


Gjendineggen
Posts: 200
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Ham-Kam - Molde

Post by Gjendineggen »

Mye positivt å ta med seg fra kampen. Mangel på kvalitet siste 1/3,manglende kvalitet på innlegg og manglende tilstedeværelse i boks når innleggene først kommer, gjør at vi ikke får mål.

En god kamp av HamKam. Men Molde var under pari denne kampen, og sånn sett var det kjipt at vi ikke fikk noe ut av denne kampen. For når kampbildet ble som det ble, så sitter jeg igjen med en følelse av at dette er en av de kampene vi kunne vunnet mot et topplag med mer presisjon og tilstedeværelse foran mål. Merkelig at Kirkevold ble byttet ut fremfor Moses på slutten. Sandberg virker å være i kanonform og fremstår som matchvinner i begge kampene. Veldig viktig.

Nå venter to vanskelige bortekamper. Jeg tipper vi får ett poeng i disse to - men ikke umulig å raske med seg en seier heller. Så skal vi slå Godset hjemme etter disse. Da vil vi stå med 5 poeng etter 5 kamper, noe som vil være ok-.


Post Reply