Ny trener takk

Spillere, kamper, overganger etc.
Nissefar
Posts: 9
Joined: Fri Dec 16, 2022 4:34 pm

Ny trener takk

Post by Nissefar »

Går det snart an å bytte ut han dansken?
Har vel ikke gjort dette laget særlig bedre etter at han tok over.
Er vel ikke så mange av spillerne som er så sugne på han lenger hell….

Få det bort før det er for sent


SpellSpar
Posts: 97
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 32 times
Been thanked: 17 times

Re: Ny trener takk

Post by SpellSpar »

Nisse ja, det ligger i navnet. Jævla idiot


Nissefar
Posts: 9
Joined: Fri Dec 16, 2022 4:34 pm

Re: Ny trener takk

Post by Nissefar »

Så du mener han har utviklet laget til det positive de siste 2-3 årene?

Under reka så ble det også utviklet spillere. Noen du synes har utviklet seg til hete salgsobjekter?

Jævla idiot? Rart å bruke det uttrykket om en person som er kritisk til treneren som gjør laget dårligere?

Vi er vel i strak nedrykkstempo, og ingen skal stå ansvarlig?
Vi spiller jo en fotball som ikke akkurat engasjerer og imponerer.

Du har vel kanskje snakket med spillerne om situasjonen også?


Heis
Site Admin
Posts: 263
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 29 times
Been thanked: 18 times

Re: Ny trener takk

Post by Heis »

Tenker vi prøver å argumentere mot hverandre, ja.

Når det er sagt er jeg også uenig i at han må ut. Det er ikke unaturlig at vi har hatt en litt lavere "produksjon" av salgsobjekter etter at Faraas gikk. Vi har hatt en stall med høy snittalder og hele veien har vi hatt en kvalitet i stallen som absolutt ikke garanterer overlevelse i Eliteserien. Det har Michelsen derimot greid å levere i to år på rad, og jeg ser ikke helt hvordan vi skulle forbedre våre muligheter til å holde plassen nå ved å sparke ut treneren. Jeg synes fotballen vi spiller passer oss godt, og jeg blir i alle fall engasjert av den, selv om du mener noe annet. Det ser ut til å bli stor forskjell mellom topp og bunn i år, så det gjelder å vinne duellene mot de svakere lagene.

PS: I går var det til dels unggutta som tok tak for å prøve å snu kampen mot Enga. Arne Ødegård var slik jeg så den kampen lagets bestemann.


bjorninge
Posts: 16
Joined: Thu Jan 19, 2023 1:32 pm
Has thanked: 1 time

Re: Ny trener takk

Post by bjorninge »

Hva om det i mine øyne er heller Kai K bort. Den ene og andre blir vist døren her inne. Kevin Knappen hadde en meget god sesong. Så finnes det en lang rekke i det sportslige. Trenerhistorien hans er grunn for min del, Moelven, Brumunddal og Storhamar. Hva om jeg heller vil gi Michelsen og Tom Dent forlenget tillitt?

Når i tillegg Kristoffer Steen Johannesen og Ivar Rønningen er på treningsfeltet til HIL.

Kai bort.


bjorninge
Posts: 16
Joined: Thu Jan 19, 2023 1:32 pm
Has thanked: 1 time

Re: Ny trener takk

Post by bjorninge »

Om jeg ikke får noe bedre svar på hvorfor dem må være i en hamar-klubb. Eller hvorfor ikke MIL og Brumunddal ikke evner/vil rykke opp selv.


Nissefar
Posts: 9
Joined: Fri Dec 16, 2022 4:34 pm

Re: Ny trener takk

Post by Nissefar »

Folket vil fortsatt ha dansken?


Utafor
Posts: 45
Joined: Sun Apr 29, 2018 10:42 pm
Been thanked: 8 times

Re: Ny trener takk

Post by Utafor »

Jeg har fortsatt troa på JM. Spiller jevnt med alle. I dag var vi best i første, men slitne bein utover i andre. Med det kampprogrammet er ikke det rart. Et par nye inn i sommer og jeg tror vi kommer til å plukke mye poeng i høst.


artigas
Posts: 137
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Ny trener takk

Post by artigas »

Tror ikke en annen trener hadde klart å trylle fram så mye mer, egentlig.


Gary Fuckface
Posts: 23
Joined: Mon Aug 07, 2023 2:31 pm
Been thanked: 1 time

Re: Ny trener takk

Post by Gary Fuckface »

Jeg tror heller ikke at ny trener er løsningen.
Michelsen kunne gjerne ha vært mer offensiv, både i uttalelser og i spillestil, men jeg har fortsatt trua på at han kan redde oss fra nedrykk og at vi blir bedre i det lange løpet.

Det er bare å se på Aalesund og Slummen for å få to gode eksempler på at trenerskifte ikke alltid er løsningen, særlig hvis man velger en trener som skal komme med en helt ny spillestil.

Vi har hatt maks uflaks med terminliste, skader og VAR.
Det burde ha stått 2-0 etter første omgang i går, kanskje også 3-0. Da hadde det vært en helt annen andre omgang. VAR-avgjørelsene ødela momentumet til Kamma. Samtidig er det ingen unnskyldning for hodemisten i andre omgang. Det var forsvarsspill fra helvete ved begge målene til Haugesund.
Trøsten får være at vi kommer tilbake og berger ett poeng. Det hadde jeg trua på etter 1-2.


Post Reply