Treningskamper 2016

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
Lukaku
Posts: 9
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:30 pm

Re: Treningskamper 2016

Post by Lukaku »

Hvor og når går HamKam-Mjøndalen?


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Treningskamper 2016

Post by anonymous1918 »

Førstkommende søndag, på Isachsen Stadion kl.14.00.


Gullerud
Posts: 57
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:10 pm

Re: Treningskamper 2016

Post by Gullerud »

Gikk meg hus forbi men ble matchen mot Brumunddal avlyst pga treningsoppholdet i syd?
Ser vi har god plass i terminlista frem mot Nybergsund


Heis
Site Admin
Posts: 263
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 29 times
Been thanked: 18 times

Re: Treningskamper 2016

Post by Heis »

Jeg lurte på det samme. Så at det var satt opp en treningskamp mot Mjøndalen den 13.03.2016. Aner ikke om den skulle være hjemme eller borte, men hvis den går i Mjøndalen, kunne jeg tenkt meg å svippe nedom en tur.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Treningskamper 2016

Post by rusk »

Er det korrekt at morgendagens kamp mot Mjøndalen er den siste før seriestart? Det høres jo helt spinnvilt ut dersom siste treningskamp før sesongstart er rett etter en knallhard treningsleir i Spania.


Heis
Site Admin
Posts: 263
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 29 times
Been thanked: 18 times

Re: Treningskamper 2016

Post by Heis »

1-0 til mif etter 5 min. Mye surr I feltet på en corner så går ei læfse inn langs bakken fra 5 meter.


Larserik
Posts: 1
Joined: Sun Mar 13, 2016 2:23 pm

Re: Treningskamper 2016

Post by Larserik »

Hvordan har Hagen spilt ? Så han på byen i går. Er det meningen at de skal være ute så mye? Nesten sett dem hver helg jo...


Heis
Site Admin
Posts: 263
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 29 times
Been thanked: 18 times

Re: Treningskamper 2016

Post by Heis »

Så langt har Kamma et skudd i tverrligger og mif to. Noen gode tendenser, men så glipper det plutselig helt.


GSP
Posts: 757
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 48 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Treningskamper 2016

Post by GSP »

Vet ikke hvilken av Hagen'e du sikter til Larserik, men er det så farlig a? Altså, misforstå meg rett, hadde det vært snakk om fyll og påfølgende dårlig form så er ikke det greit, men at spillerne kan ønske å være sosiale med andre unge mennesker, det kan jeg i grunnen skjønne. Etter kampen mot Elverum forrige helg skrev HA at det var flere av Elverum-spillerne som hadde snakket med Kenta etter kampen og sagt at Marius Hagen var en av de beste spillerne de hadde møtt. Hvis han trenger å møte andre mennesker for å trives, og dermed være en viktig spiller for Kamma lever ihvertfall jeg fint med det :mrgreen: Skulle det derimot gå ut over det sportslige er det en annen diskusjon.

Forøvrig er det igjen kamper både mot Brumunddal, Raufoss og Moss før seriestart ;)


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Heis
Site Admin
Posts: 263
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 29 times
Been thanked: 18 times

Re: Treningskamper 2016

Post by Heis »

Vi har hatt mange gode veggspill mellom sentral midt og begge kanter, men det mangler i siste ledd. Rønning har vært positiv med mange ballvinninger høyt på banen.

Har tatt endel video. Vi får se om jeg får lappet sammen et klipp med noen av høydepunktene.


Post Reply