Tidligere spillere og sånn.

Her diskuteres alt som ikke har med HamKam å gjøre.
artigas

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by artigas »

Midstkogen klar for Dundalk FC, med Jim Magilton som sportsdirektør, for de som husker ham. Midtskogen får noen kule opphold å mimre om etter endt karriere :D

Quadrophenia
Site Admin
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Post by Quadrophenia »

Veldig kul overgang. Tviler på at de er i europaligaen neste sesong, men uansett artig.

"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
artigas

Post by artigas »

Mulig det sier noe om mitt manglende konkurranseinstinkt, men jeg synes det er veldig kult med spillere som utnytter det talentet og evnene de har til å lage seg en kul karriere, om ikke nødvendigvis den sportslig sett beste. Så utrolig mye kulere å se tilbake på å spille i Irland enn Ull- Kisa, liksom. Når det først ikke blir i Ham-kam :D

GSP

Post by GSP »

Jim Magilton har erfaring med norske spillere også han; da Vemund Brekke Skard ble "oppdaget" og hentet til Ipswich var det Joe Royle som var manager. Brekke Skard fikk 3 kamper våren 2006, alle i rollen som Jim Magilton spilte. Royle forsvant etter sesongen. Ny manager? Jim Magilton. Nå var Vemund Brekke Skard aldri i verden god nok for Championship, men Magilton er også en gammeldags type, som heller brukte en stopper og en spiss sammen (!) på sentral midt den høsten enn å gi han som hadde "tatt" plassen hans et par-tre kamper! :mrgreen:

Ellers veldig enig i at det er betraktelig kulere å skaffe seg sånne opplevelser slår å møte Ull/Kisa for n'te gang.

For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
TerriBrill

Post by TerriBrill »

Sollie Rønning til Klaksvik, og når jeg kikker på troppen der ser det jammen ut som de har snappet opp Jaro også.

GSP

Post by GSP »

Ja, Jaro gikk ditt i høst, omtrent samtidig som de hevet kontrakten med Abu. Han rakk vel omtrent ett innbytte eller noe sånn, ble sittende fast i karantene i Afrika og fikk ødelagt hele sesongen egentlig.

For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply