Tidligere spillere og sånn.

Her diskuteres alt som ikke har med HamKam å gjøre.
GSP
Posts: 742
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by GSP »

Quadrophenia wrote: Sun Aug 07, 2016 8:08 pm
rusk wrote:Emil Sildnes har putta 2 mål for Oppsal i kampen mot Ullern. Oppsal har for øvrig relativt stø kurs mot fornyet kontrakt i 2.div. Sterke saker!
Samme lag har forøvrig Mikkel Gulbrandsen, Emil Hulleberg og Mats Kristiansen i stallen. Alle med fortid fra Ham-Kam junior. Silda har vært meget frisk for de i årets sesong. Ser gjerne han i Grønnhvitt igjen.
Sildnes!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
GSP
Posts: 742
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by GSP »

Litt generelt oppdatering om tidligere spillere:

Marius Hagen spiller i FFK, og har såvidt jeg kan skjønne spilt høyreback en del så langt i år...
Juan Manuel Cordero med scoring for Egersunds i sist kamp. Tapte 2-1.
Emil Dahle spiller fortsatt (!) i Brattvåg.
Tobias Ødegård har trappet kraftig ned og spiller nå for Gamle Oslo, mot lag som Lokomotiv Oslo 2 (!) og KFUM 3.
Kristoffer Hagen fikk (for) lite spilletid i KFUM, og spiller nå i Oppsal. 1 mål og 1 gult kort så langt. Forøvrig flere andre Hamar-gutter i Oppsal, Torjus Kydland og Mikkel Klein Guldbrandsen. Litt usikker på Kydland, har ikke sett navnet hans i lagoppstillingen i år (tror jeg). Lasse Bransdal, som prøvespilte for oss i vinter er forøvrig også her.
Emil Holst var ute med hjernerystelse i hele fjor, men har stått alle kampene til Elverum så langt i år. Unner han virkelig å komme tilbake, bra type jeg gjerne ser i et keeperteam på Hamar i fremtiden. Blir 22 i morra, så fortsatt meget ung i keeper-sammenheng.
Kristian Eriksen også i Elverum, sammen med Ådne Midtskogen og Sander Eng Strand. Elverum har forøvrig slitt STORT i seriestarten og er i stedet for opprykkskandidat per nå et lag som først og fremst må skrape sammen de poengene som skal til for å sikre plassen i sin avdeling.
Mathias Aasand Pedersen dro fra Brumunddal etter fjorårssesongen og spiller nå for klubben som igjen har byttet navn, Lyn 1896. Her finner vi også Henrik Lehne Olsen. Henrik har spilt relativt fast de to siste sesongene, Mathias står med kun én kamp så langt. Hovedtrener: Bent Inge Johnsen.
CH Jagne står uten klubb, og har gjort det siden i fjor sommer. Mulig det betyr at han har lagt opp, i så tilfelle ble Shillong Lajong i India den siste klubben hans. Shillong Lajong spiller i I-ligaen, som går parallelt med den litt mer kjente Indian Super League.
Gary Hogan er fortsatt i Norge, og er såvidt jeg kan skjønne både ansatt som trener og i administrasjonen hos Øystese og ansatt i en liten stilling hos Gneist. I tillegg jobber han visstnok også litt for West Ham. Driftig kar altså. http://www.oystesefotball.no/?p=7772
Jørgen Jalland driver med klær...https://www.abcnyheter.no/helse-og-livs ... t-av-klaer
Jarl André Storbæk bytta klubb oppi Trysil, og trener nå Trysil FK. Brukes en god del penger i den klubben, har nok som mål å ta over posisjonen til Sundet som ledende klubb i området.
Nicholas Mickelson skulle spilt U20-VM, men rev av akillesen tidligere i vår. Akkurat det kjenner jeg til, ikke å miste et VM pga skade altså, men akillesskade er no dritt, så der er det bare å ønske god bedring!
Victor Adebahr skal ha vært aktuell for Elverum i vinter, men spiller også denne sesongen i Grebbestads IF. Der spiller han på fjerde nivå, og såvidt jeg vet også sammen med Sebastian Stenqvist.
Truls og John Anders er i Moelven.
Chris Mbamba er i Oddevold i Sverige, og er tatt ut i 30-mannstroppen til Kenya før Afrikamesterskapet i sommer. https://www.the-star.co.ke/sports/footb ... con-squad/

Er mange andre det kunne vært sagt noe om såklart, Sjølstad med spilletid for Molde, Ivar Sollie Rønning og Erik Tønne i Ranheim, Thomas Lehne Olsen med en god sesong så langt for Lillestrøm.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1650
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 78 times
Been thanked: 117 times
Contact:

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by Quadrophenia »

Skal ikke skifte jobb til agent med det første, men Aasand Pedersen til Lyn skal jeg ta en liten del av æren for. Jeg tipset en kompis av meg som er tilknyttet klubben. Han har forøvrig slitt med skader etter å ha startet den første kampen (og gjort sakene sine veldig bra) mot Tønsberg.

Woo Enger spiller forøvrig i Løten og Franck Semou er i stallen til Geve If på nivå 3 i Danmark,


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 742
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by GSP »

Greve IF du mener Q? Ser at han skal ha vært der i fjor, men finner ikke noe nyere info enn høsten 2018.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
GSP
Posts: 742
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by GSP »

Tre tidligere Kamma-spillere skal spille for KÍ Klaksvík på Færøyene neste sesong. Som den fotballnerden jeg er ser jeg på dette som en meget god unnskyldning for å reise til Færøyene for å se ball! Noen andre som har tenkt tanken?


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
GSP
Posts: 742
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by GSP »

Benjamin Gleditch signerte i slutten av september for Poole Town FC som spiller i Southern League Premier Division South, som vel blir nivå sju. Han har startet seks kamper sålangt, men har kommet til en klubb som sliter stort med anlegget sitt, og såvidt jeg vet kun har spilt fem eller seks kamper på hjemmebane denne sesongen, grunnet trøbbel med drenering. Og, har du ikke hjemmekamper har du lite inntekter...


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by Orrhanan »

Priis Jørgensen har gått til Knappens Hødd, Ådne Midtskogen har gått til Florø og Cordero til Brattvåg.


GSP
Posts: 742
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by GSP »

Ådne ville nærmere familien på Færøyene...


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by Gjendineggen »

GSP wrote: Fri Jul 10, 2020 5:20 pm Ådne ville nærmere familien på Færøyene...
Joda, men ting kan forandre seg. Han ville uansett aldri spilt seg inn på et HamKam-lag med ambisjoner.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1650
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 78 times
Been thanked: 117 times
Contact:

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by Quadrophenia »

Gjendineggen wrote: Fri Jul 10, 2020 9:54 pm
GSP wrote: Fri Jul 10, 2020 5:20 pm Ådne ville nærmere familien på Færøyene...
Joda, men ting kan forandre seg. Han ville uansett aldri spilt seg inn på et HamKam-lag med ambisjoner.
Snakker du om Ådne eller Ole-Erik nå?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply