Eliteserien Fantasy

Her diskuteres alt som ikke har med HamKam å gjøre.
Post Reply
brukernavn
Posts: 23
Joined: Wed Mar 22, 2023 11:52 am
Been thanked: 7 times

Eliteserien Fantasy

Post by brukernavn »

Det glatte lag:

Myhra (SIF), Sætra (SIF)

Linnes (MFK), Gundersen (TIL), Soltvedt (S08), Tomas (ODD), Valsvik (SIF)

Pellegrino (B/G), Berg (B/G), Eriksen (MFK), Heltne Nilsen (BRA), Breivik (MFK)

Moumbagna (B/G), Finne (BRA), Kirkevold (HAM)
Last edited by brukernavn on Sun Aug 13, 2023 7:55 pm, edited 14 times in total.


Lew
Posts: 1
Joined: Thu May 04, 2023 11:28 am
Has thanked: 1 time

Re: Eliteserien Fantasy

Post by Lew »

Jeg er frekk nok til å lage bruker for å stille dette spørsmålet til dere Kammafans som ser hver kamp. Dere har blitt attraktive på fantasy etter å ha herjet offensivt og er blant lagene med høyest xG i Eliteserien :)

Mtp på fantasy, er Kirkevold (6.1) et klart dårligere valg enn Udahl (7.3)? Kirkevold har fremstått veldig involvert de gangene jeg har sett dere, men er det gjerne slik at Udahl vil stå for målene mens Kirkevold er mer den som bidrar i oppbygningen?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Eliteserien Fantasy

Post by Quadrophenia »

Lew wrote: Thu May 04, 2023 11:32 am Jeg er frekk nok til å lage bruker for å stille dette spørsmålet til dere Kammafans som ser hver kamp. Dere har blitt attraktive på fantasy etter å ha herjet offensivt og er blant lagene med høyest xG i Eliteserien :)

Mtp på fantasy, er Kirkevold (6.1) et klart dårligere valg enn Udahl (7.3)? Kirkevold har fremstått veldig involvert de gangene jeg har sett dere, men er det gjerne slik at Udahl vil stå for målene mens Kirkevold er mer den som bidrar i oppbygningen?
Kirkevold kan kanskje plukke noen bonuspoeng her og der, men Udahl kommer nok til å plukke flere målpoeng, både på kort og lang sikt. Udahl er ment å være den som skal være først og fremst i boksen ja.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
brukernavn
Posts: 23
Joined: Wed Mar 22, 2023 11:52 am
Been thanked: 7 times

Re: Eliteserien Fantasy

Post by brukernavn »

På tide å rette kritikk mot Eliteserien Fantasy, dels i lys av dagens serierunde. Først på grunn av «bonusordningen»; er det egentlig riktig å gi Gammelby (1 mål) 3 bonuspoeng, Kirkevold 1 (1 mål) og Onsrud 0 (1 mål, 1 målgivende)? Og Jendal 0? Han hadde vel et titalls redninger. Og selvmål? Hvilket gir ham 3 poeng etter dagens kanonkamp. Misvisende. Prestasjon fremfor resultat, takk. Videre: senest i forrige serierunde ble en hengekamp medregnet i 14. serierunde. Dermed fratas man som Eliteserien Fantasy-spiller muligheten til å råde over egen startoppstilling. Dessuten forsvinner kaptein/visekaptein hvis man spiller iallfall «spissrush». For øvrig vil jeg berømme Adams som presterte å få minuspoeng runden «Det glatte lag» spilte «spissrush». Er da også ute mot Kamma i neste serierunde.


Post Reply