Ingelstad ferdig. Takk for innsatsen!
http://www.hamkam.no/news/article/10qnz ... /ingelstad
Han slår meg som en dyktig fyr som gjorde endel bra for klubben, selvom han kanskje burde innsett Kentas udugelighet på et tidligere tidspunkt. Men fryktelig synd. Altfor vanskelig å skape kontuinitet i den klubben her.
Hvem burde ta over? Kojedal har vært lansert som kandidat tidligere, men det er vel heller tvilsomt. Ellers har vi Haakonsen i styret som kanskje kan være interessert. Ganske så kontroversielt isåfall. Kløvstad ble nevnt som kandidat når Finn Paulsen hadde jobben. Han er vel involvert i yngres.
Ingelstad
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 106 times
- Been thanked: 134 times
-
- Site Admin
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 16 times
Re: Ingelstad
Da det gjelder beslutninger rundt treneransettelser og avganger er det styret som bestemmer dette
Personlig kjenner jeg Stein Arne. Tror ikke det finnes noen som har noe i mot den mannen. Tvers igjennom dyktig og trivelig kar. Og ikke minst - ærlig. Han kommer til å bli savnet.
Personlig kjenner jeg Stein Arne. Tror ikke det finnes noen som har noe i mot den mannen. Tvers igjennom dyktig og trivelig kar. Og ikke minst - ærlig. Han kommer til å bli savnet.
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 106 times
- Been thanked: 134 times
Re: Ingelstad
Joda, vet det, men daglig leder rapporterer forhåpentligvis til styret, som ikke har full oversikt over den daglige driften i klubben. Men det er bare pirk. Skjønner at man ville gi Kenta en sjanse.martin wrote:Da det gjelder beslutninger rundt treneransettelser og avganger er det styret som bestemmer dette
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004