Skeid - Kamma

Spillere, kamper, overganger etc.
Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Skeid - Kamma

Post by Gjøkenes konge »

No rest for the wicked, det nærmer seg kamp igjen.

Et av de tøffere borteoppgjørene denne sesongen, og en som virkelig kan definere sesongen for Kamma. Sekspoengskampene kom tidlig i år.

Undertegnede fyller år på fredag, og selv om jeg ble dypt deprimert da jeg så at kampen ble flytta fra tredje til femte juni, nærer jeg et lønnlig håp om en forsinket bursdagsgave fra gutta i grønnhvitt.

Det er planlagt å varme opp til kampen på Sandaker café i forkant, og all den tid nok en kamp spilles i Oslo, regner jeg med skikkelig mobilisering. Jeg møter hvertfall opp i god tid.

Tips: 0-1, her får Beugré hull på byllen.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Skeid - Kamma

Post by rusk »

Skulle man slumpe til å vinne denne kampen, så ser jo verden usedvanlig lys ut! :D

To ekstremt gjerrige lag som møtes og veldig mye står på spill. Skeid hadde en enorm sesongåpning, men har ikke fulgt opp de siste 3 kampene og bør ha poeng i helga for å ikke havne ukomfortabelt langt bak HamKam i opprykkskampen. Har forstått det slik at Skeid har vært litt for svake foran mål i de siste to kampene men at spillet har vært bra. Spesielt mot Kjelsås der de kjørte kampen totalt i andre omgang. Mange spennende unggutter i Skeid under streng regi av Tom Nordlie på sidelinja. Tavakoli er kanskje den største trusselen mot vårt forsvar. I tillegg begynner Ørjan Hopen få mer spilletid og presterer bedre. Bør ikke gi bort like mange dødballer som sist dersom han er på bana.

For vår del så likte jeg godt det jeg så mot Raufoss. Det gjorde vel også Knappen og dermed er det kanskje ikke å forvente at det blir noen store endringer i laget. Samtidig så var det moro å se Beugre når han kom innpå. Jeg tror Skeid kommer til å gå relativt offensivt ut og det burde passe Beugre ganske bra. Kanskje det er en ide å starte med PVM sentralt på midten sammen med Semou og få inn Beugre på topp igjen?

Jeg tipper begge lag går offensivt til verks og at det blir en sjanserik og underholdende match. 2-2!


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1671
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 91 times
Been thanked: 127 times
Contact:

Re: Skeid - Kamma

Post by Quadrophenia »

Er nervøs før den kampen her. Jeg tror Skeid er blant de absolutt beste offensive lagene i avdelingen. Mange kjappe tekniske spillere og nevnte Tavakoli på topp. Tom Nordlie er jo som kjent en ringrev og har nok planer for hvordan man skal nøytralisere Kamma. Her er det viktig at moralen og konsentrasjonen er på topp. Man trenger å ødelegge rytmen og å utnytte offensive dødballer. Her snakker vi kynisme, kontringer og å være ekle og gufne å spille mot.

Det er meldt knallvær i Oslo og det blir garantert en vakker dag for fotball. Jeg håper mange tar turen til Sandaker café og enda flere tar turen til Nordre Åsen. Sammen kan vi skape et trøkk unggutta til Skeid ikke er vant til.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 368
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 5 times
Been thanked: 16 times

Re: Skeid - Kamma

Post by anonymous1918 »

Anbefaler alle som har tenkt til å ta turen å ha med kontanter så de får forhåndskjøpt billett. HamKam har fått 150 billetter. De som ikke er solgt før mandag blir levert til Banden, som selger på bussen og Sandaker Cafè. Alltid kjipt å stå i kø utenfor portene ved avspark.


Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: Skeid - Kamma

Post by Gjøkenes konge »

martin wrote: Thu Jun 01, 2017 2:44 pm Anbefaler alle som har tenkt til å ta turen å ha med kontanter så de får forhåndskjøpt billett. HamKam har fått 150 billetter. De som ikke er solgt før mandag blir levert til Banden, som selger på bussen og Sandaker Cafè. Alltid kjipt å stå i kø utenfor portene ved avspark.
Er det snakk om hundre spenn?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1671
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 91 times
Been thanked: 127 times
Contact:

Re: Skeid - Kamma

Post by Quadrophenia »

Gjøkenes konge wrote: Thu Jun 01, 2017 5:30 pm
martin wrote: Thu Jun 01, 2017 2:44 pm Anbefaler alle som har tenkt til å ta turen å ha med kontanter så de får forhåndskjøpt billett. HamKam har fått 150 billetter. De som ikke er solgt før mandag blir levert til Banden, som selger på bussen og Sandaker Cafè. Alltid kjipt å stå i kø utenfor portene ved avspark.
Er det snakk om hundre spenn?
Står så her.

http://skeid.no/portal/public/showConte ... o?id=24462

Bra av Skeid. De fremstår langt proffere enn Asker før kampen ihvertfall.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: Skeid - Kamma

Post by Gjøkenes konge »

Quadrophenia wrote: Thu Jun 01, 2017 7:52 pm
Gjøkenes konge wrote: Thu Jun 01, 2017 5:30 pm
martin wrote: Thu Jun 01, 2017 2:44 pm Anbefaler alle som har tenkt til å ta turen å ha med kontanter så de får forhåndskjøpt billett. HamKam har fått 150 billetter. De som ikke er solgt før mandag blir levert til Banden, som selger på bussen og Sandaker Cafè. Alltid kjipt å stå i kø utenfor portene ved avspark.
Er det snakk om hundre spenn?
Står så her.

http://skeid.no/portal/public/showConte ... o?id=24462

Bra av Skeid. De fremstår langt proffere enn Asker før kampen ihvertfall.
Det har vel vært med på det her før.


anonymous1918
Site Admin
Posts: 368
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 5 times
Been thanked: 16 times

Re: Skeid - Kamma

Post by anonymous1918 »

Quadrophenia wrote: Thu Jun 01, 2017 7:52 pm
Bra av Skeid. De fremstår langt proffere enn Asker før kampen ihvertfall.
Kan jo hende noen fra HamKam har ringt på forhånd og fortalt hvordan det bør gjøres ;)


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1671
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 91 times
Been thanked: 127 times
Contact:

Re: Skeid - Kamma

Post by Quadrophenia »

martin wrote: Fri Jun 02, 2017 8:28 am
Quadrophenia wrote: Thu Jun 01, 2017 7:52 pm
Bra av Skeid. De fremstår langt proffere enn Asker før kampen ihvertfall.
Kan jo hende noen fra HamKam har ringt på forhånd og fortalt hvordan det bør gjøres ;)
Og hvorfor gjorde ikke noen fra Ham-Kam dette før Askerkampen? Uproft! ;)


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 368
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 5 times
Been thanked: 16 times

Re: Skeid - Kamma

Post by anonymous1918 »

At personellet på Føyka ikke brydde seg om tipsene fra HamKam får stå for deres kappe :lol:


Post Reply