HamKam - Skeid

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

HamKam - Skeid

Post by anonymous1918 »

Yabre ute med skade. Naglestad har karantene. Hva tror folket?


kimpi
Posts: 42
Joined: Fri Jan 29, 2016 8:14 pm
Been thanked: 1 time

Re: HamKam - Skeid

Post by kimpi »

Jeg spiller UB på oddsen...
Nå er jeg negativ men vi tapte 4 null sist og har yabre og naglestad ute. Fatter ikke at det kan skrives i h-a at vi rykker opp, eller at folk kan si det allerede. Typisk at man snubler da vel!!!


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: HamKam - Skeid

Post by Quadrophenia »

10-0-0 og 21-3 i målforskjell hjemme i år. Jeg håper dog gutta er revansjelystne, både etter forrige kamp mot Skeid og forrige runde mot Rævfoss. Spennende å se hvordan angrepskonstellasjonen blir uten Naglestad. Går PVM inn på of.midt og Rønning på topp? Eller blir det Beugré eller kanskje Dalseth?

Det tapet mot Skeid sist var spesielt siden vi absolutt ikke gjorde noen dårlig kamp, bortsett fra på dødball. Her har vi vært langt tryggere nå etter sommeren og jeg tror vi har kontroll.

Forøvrig håper jeg folk møter opp, på stadion og feltet. Vi kommer en delegasjon fra Oslo også så her er det bare å tråkke til!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: HamKam - Skeid

Post by Corrales »

Jeg vil ha Dalseth inn for Naglestad. Synes han virka veldig positiv når han kom inn sist (til tross for at Kamma sprakk i denne perioden) og virker å ha en veldig solid fysisk tilstedeværelse. Synes forøvrig også at PVM godt kan spille for Nordlie også. Han virka såpass frisk sist og har en del andre kvaliteter enn Nordlie som jeg tror kommer godt til sin rett mot Skeid.

Ham Kam er et bedre lag enn Skeid, men gutta fra Torshov har en trener som virker helt besatt av å ødelegge for Ham Kam og dermed nok fyrer opp gutta sine som om dette skulle være en cupfinale. Jeg er nervøs for denne kampen, men om man skulle klare å forlenge den gode hjemmestatistikken her er det i grunn bare Alta borte som er veldig vanskelig av kampene som er igjen. En seier her og mye kan derfor være gjort når det gjelder opprykket. Hvis det blir poengtap er det derimot helt åpent igjen.


Surve
Posts: 13
Joined: Tue Jan 26, 2016 1:31 pm

Re: HamKam - Skeid

Post by Surve »

kimpi wrote: Wed Sep 13, 2017 8:49 pm Jeg spiller UB på oddsen...
Nå er jeg negativ men vi tapte 4 null sist og har yabre og naglestad ute. Fatter ikke at det kan skrives i h-a at vi rykker opp, eller at folk kan si det allerede. Typisk at man snubler da vel!!!
Hedmarkingen har talt.


kimpi
Posts: 42
Joined: Fri Jan 29, 2016 8:14 pm
Been thanked: 1 time

Re: HamKam - Skeid

Post by kimpi »

Puhhhh


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: HamKam - Skeid

Post by Corrales »

5 serierunder igjen og man leder med 6 poeng. Ikke har man de aller verste kampene igjen heller (med unntak av Alta borte). Dette må bare gå. Kanskje rykker vi opp borte mot Alta igjen.


Post Reply