Kammaforums fremtid

Annonseringer av nyheter fra kammaforum.com
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Kammaforums fremtid

Post by Quadrophenia »

Hei forumvenner. Aktiviteten på forumet er varierende, men i sesong er aktiviteten langt større enn nå. Spesielt kamptrådene er ofte ganske aktive. Vi som har forsøkt å styre med det her forumet synes forum har en viktig del i diskusjonen rundt et fotballag og et sted der man, anonymt, kan si det man mener om f.eks laget og spillerne. Nå har igjen regningen fra one.com (som drifter forumet) kommet. Vi er avhengige av bidrag for at vi ikke skal bruke altfor mye penger på det her.

Vi hadde med andre ord satt veldig pris på små bidrag på vipps til 99156179.

På forhånd, tusen takk!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: Kammaforums fremtid

Post by Gjøkenes konge »

Her skal det bidras! Kammaforum er min primære informasjonskilde vedrørende klubben (utenom kamper såklart). Er det for sent å sende et bidrag om to uker?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Kammaforums fremtid

Post by Quadrophenia »

Gjøkenes konge wrote: Tue Jan 14, 2020 2:41 pm Her skal det bidras! Kammaforum er min primære informasjonskilde vedrørende klubben (utenom kamper såklart). Er det for sent å sende et bidrag om to uker?
Så hyggelig å høre!

Aldri for sent. Regninga er allerede betalt.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
For kort for keeper
Posts: 1
Joined: Fri Jul 03, 2020 7:09 am

Re: Kammaforums fremtid

Post by For kort for keeper »

Hei venner,

Å flytte har sine utfordringer. En av mine er at finne et "nytt" lag at komme hjem til.

Noen kanskje sier at man ikke byter lag bare for man flytter og jeg er i prinsipp enig. Jeg har kvar min der jeg kom ifra - Sverige. Jeg begynte spille i Örgryte IS for mange, mange år siden og jeg har vart laget trofast i over 40 år.

Nu har jeg som sagt flyttet till Furnes og leter etter nytt lag att vare trofast. Det var ikke helt enkelt med en dotter som bor i Trondheim men jeg har alltid likt en "underdog" så Rosenborg var aldri aktuell.

HamKam har allt det jeg liker; historie, kultur, pen drakt (naja, klassisk men grönt/vit har aldr vart min favoritt), bra sponsorer (spillebolag liker jeg IKKE) og det ska bli gøy at besøke Briskebyen när denne elendige Corona er dratt over.

Så snart jeg skaffet vips kommer jeg selvsagt bidra ekonomisk til at hålle dette forum i live.

PS, unnskyld meg min norska, jeg har bare bott her i tre måneder. Hodet mitt er det inga (nåja) feil på :lol:


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Kammaforums fremtid

Post by Quadrophenia »

For kort for keeper wrote: Fri Jul 03, 2020 7:28 am Hei venner,

Å flytte har sine utfordringer. En av mine er at finne et "nytt" lag at komme hjem til.

Noen kanskje sier at man ikke byter lag bare for man flytter og jeg er i prinsipp enig. Jeg har kvar min der jeg kom ifra - Sverige. Jeg begynte spille i Örgryte IS for mange, mange år siden og jeg har vart laget trofast i over 40 år.

Nu har jeg som sagt flyttet till Furnes og leter etter nytt lag att vare trofast. Det var ikke helt enkelt med en dotter som bor i Trondheim men jeg har alltid likt en "underdog" så Rosenborg var aldri aktuell.

HamKam har allt det jeg liker; historie, kultur, pen drakt (naja, klassisk men grönt/vit har aldr vart min favoritt), bra sponsorer (spillebolag liker jeg IKKE) og det ska bli gøy at besøke Briskebyen när denne elendige Corona er dratt over.

Så snart jeg skaffet vips kommer jeg selvsagt bidra ekonomisk til at hålle dette forum i live.

PS, unnskyld meg min norska, jeg har bare bott her i tre måneder. Hodet mitt er det inga (nåja) feil på :lol:
Hei. Velkommen til forumet. Man behøver ikke å bidra økonomisk for å skrive på forumet her, men vi setter selvfølgelig pris på bidrag.

Örgryte er en fin tradisjonsrik klubb det også. Vi har hatt flere spillere fra GAIS (desverre).

Vi sees (forhåpentligvis) på Briskeby!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply