Sesongen 2020

Spillere, kamper, overganger etc.
User avatar
mr.fixit
Posts: 35
Joined: Tue Jan 26, 2016 3:33 pm
Location: Hamar
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Sesongen 2020

Post by mr.fixit »

Den promillen til MP var så mye høyere enn jeg hadde sett for meg... Og ikke lenger tilbake i tid enn april?! Meget, meget skeptisk til hele greia.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Sesongen 2020

Post by Quadrophenia »

På et generelt grunnlag synes jeg de aller fleste folk fortjener nye sjanser selvom de driter seg ut.

I dette tilfellet vet jeg at Marcus hadde hatt mange nedturer på rad. Det er ingen unnskyldning, men forklarer og sier noe om at det trolig ikke skjer igjen.

Jeg vet at det har vært mange episoder med Marcus opp gjennom åra. Allikevel synes jeg det er rett å strekke ut en hånd og gi han en sjanse til. Om han gjør noe tilsvarende mens han er under kontrakt med oss må det selvfølgelig få konsekvenser. Det her er hans siste sjanse.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Sesongen 2020

Post by GSP »

GSP wrote: Sun Jun 21, 2020 6:27 pm Må vel påpekes at denne episoden ligger noe tilbake i tid. Ikke at han ikke var voksen og burde visst bedre da, men er vel mer sånn at klubben ønsker å bidra til at han kanskje klarer å komme seg på rett kjøl igjen tror jeg.
Her leverer jeg årets skivebom, jeg var ikke klar over at det var så nytt som i april. Mener, som Q, at det skal strekkes ut en hånd, men han må virkelig ta seg sjøl i nakken og forandre livsstil rett og slett.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Sesongen 2020

Post by Quadrophenia »

Siste treningskamp idag, mot Raufoss. Daghim starter på venstrekanten. Blir det han i serieåpningen også? Sildnes har ikke imponert meg spesielt de to siste kampene så et greit signal å sende.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 3 times
Been thanked: 16 times

Re: Sesongen 2020

Post by anonymous1918 »



TerriBrill
Posts: 8
Joined: Fri Jan 22, 2016 5:08 pm
Been thanked: 1 time

Re: Sesongen 2020

Post by TerriBrill »

Denne signeringen liker jeg svært godt. Spiller som har vært god nok til å slippe til for det som har vært landets beste lag de siste åra, vært involvert i aldersbestemte landlag, fortsatt masse rom til å utvikle seg.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Sesongen 2020

Post by Quadrophenia »

Skal vel fungere som utfordrer til Lønstad Onsrud og kan også spille ving. God teknisk, kan passere spillere og bra skudd. Skulle gjerne sett at han fikk litt lengre kontrakt, men vil tro det jobbes med forlengelse ganske fort om han slår til.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Sesongen 2020

Post by Orrhanan »

Spilte ikke så mye på lån i Sandefjord i fjor, men var veldig god for Nest. Jeg liker overgangen. :D

Onsrud har jo sett litt rusten ut så kanskje det blir Svendsen som starter mot KIL?


Post Reply